Cesarom lansează o nouă identitate de brand
Cesarom, membru al grupului Lasselsberger şi principalul producător local de plăci ceramice, anunţă finalizarea procesului de rebranding.
Odată cu rebrandingul, Cesarom îşi consolidează poziţia în faţa publicului ca lider inovator într-o piaţă extrem de dinamică atât din punct de vedere tehnic, al preţului şi mai ales estetic.
„Noua identitate doreşte să transmită clienţilor noştri faptul că cei 50 de ani de tradiţie au ca rezultat astăzi o înţelegere profundă a necesităţilor pieţei şi a tendinţelor în amenajare ale românilor”, a spus Sergiu Apolzan, director de vânzări şi mMarketing al Lasselsberger Ceramics România.
Acesta a subliniat, de asemenea, că această experienţă stă la baza portofoliului de produse Cesarom, creat în acord cu tendinţele internaţionale, dar adaptat la exigenţele pieţei româneşti în ceea ce priveşte gama cromatică, finisajele plăcilor, motivele decorurilor.
În plus, prin rebrandingul recent finalizat şi viitoarele campanii de promovare îşi propune să se adreseze nu doar consumatorilor casnici, ci şi designerilor şi arhitecţilor care consiliază amenajările rezidenţiale.
Cesarom este unul dintre brandurile cu tradiţie din România, având o istorie de peste 50 de ani. Compania a devenit, începând cu anul 2004, membră a grupului austriac Lasselsberger.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro