CFR, la un pas de a reintroduce locomotivele pe aburi: Compania vrea să repare automotoare vechi de 70 de ani
CFR Călători a lansat o licitaţie pentru reparaţia generală a automotoarelor din seria 900, potriivt Asociaţiei Pro Infrastructură, automotoare care au o vechime de mai bine de 70 de ani, fiind produse la celebrele uzine Malaxa, din perioada interbelică.
Astfel, în timp ce ţările dezvoltate discută de trenuri care pot rula cu sute de kilometri pe oră, iar o viteză minimă de 160 km/h este la ordinea zilei, trenurile actuale din România abia se târâie cu 36 km/h viteză medie.
Lansarea licitaţiei de către CFR Călători are loc la doar câteva luni de când actualul ministru al transporturilor, Răzvan Cuc, a “reinaugurat” un tronson vechi şi nemodernizat şi neelectrificat de cale ferată pe care se circulă cu cel mult 28 km/h.
Pe de altă parte, CFR are deja automotoarele moderne Desiro – cunoscute drept Săgeata Albastră, însă multe dintre ele stau în depou aşteptând piese, timp în care compania de căi ferate organizează licitaţii pentru trenuri demne de muzeu.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro