Chiriac, Il Passo: România nu suportă preţurile produselor de lux
Piaţa de încălţăminte din România nu suportă preţurile produselor premium la nivelul celor practicate în Occident consideră proprietarul unui brand de pantofi cu care activează în România de 13 ani.
Piaţa de încălţăminte din România nu suportă preţurile produselor premium la nivelul celor practicate în Occident consideră proprietarul unui brand de pantofi cu care activează în România de 13 ani. "În Italia produsele premium şi nu cele ale marilor branduri au preţuri ce variază între 280 şi 380 de euro pentru o pereche de pantofi de calitate impecabilă. În România ori nu aducem astfel de produse, ori suntem obligaţi să reducem adaosul pentru a putea vinde.", afirmă Petru Chiriac, proprietarul grupului de pantofi Il Passo. Piaţa locală de încălţăminte, evaluată la circa 700-800 mil. euro, este dominată de jucători cu acţionariat românesc, precum Il Passo, Musette, Benvenuti, Otter sau Leonardo. Dacă liderul pieţei locale după cifra de afaceri din 2011, Leonardo, se adresează persoanelor cu venituri mici şi medii, ceilalţi targetează clienţii cu venituri peste medie. O trăsătură comună a tuturor jucătorilor locali este experienţa de peste un deceniu pe care o au în retailul de pantofi. Chiriac activează de 13 ani pe piaţa locală cu brandul Il Passo. În prezent grupul numără 16 magazine pentru toate cele trei branduri şi până la finalul anului sunt planificate pentru deschidere alte 4-5.
Citiţi articolul integral pe zf corporate
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro