Cimitirele intră în era digitală: Pietrele de mormânt încep să fie acaparate de aplicaţii QR
Codurile QR utilizate de obicei în advertising pentru a trimite consumatorii către anumite website-uri prin intermediul smartphone-ului, au început să devină populare în cimitire în ultimii ani, potrivit Deutsche Welle.
În anumite cimitire din Asia şi în câteva din Danemarca şi Austria, codurile QR pe pietrele memoriale au devenit o modalitate pentru apropiaţii decedatului de a accesa imagini şi informaţii referitoare la acesta.
În timp ce modelul clasic poate oferi doar un nume şi o dată gravate în piatră, codurile QR şi website-urile legate de acestea sunt spaţii virtuale unde rudele şi prieteni pot schimba poveşti şi amintiri despre decedat.
Cu toate acestea, nemţii sunt reticenţi la această apicaţie. „Am discutat despre coduri QR de cinci ani deja, dar acestea nu au devenit acceptate în opinia publică”, spune Michael Albrecht, reponsabilul pentru discuţii cu media în cadrul Asociaţiei Administratorilor de Cimitire din Germania.
Simplul cod nu este de ajuns, atenţionează acesta. „Trebuie să creezi şi să întreţii un website, ceea ce necesită timp, efort şi cunoştinţe”.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro