Cinci angajaţi fac 400.000 de euro anual din marketing online
Zitec, unul dintre principalii producători locali de aplicaţii online, estimează pentru acest an o cifră de afaceri de aproximativ 400.000 de euro din servicii de online marketing, după o creştere de peste 30% înregistrată pe acest segment în 2013
Potrivit estimărilor Zitec, în 2013, majoritatea companiilor locale au majorat bugetele alocate pentru campanii de online marketing şi au vizat în special servicii SEO (optimizare pentru motoarele de căutare), campanii Pay-per-Click (PPC), promovare în social media şi e-mail marketing, iar această tendinţă se va manifesta şi pe parcursul acestui an.
„În 2013, clienţii noştri au alocat un buget de peste un milion de euro pentru campanii de promovare în mediul online, în timp ce veniturile Zitec pe segmentul de servicii de online marketing s-au ridicat la 330.000 de euro. Pentru acest an, apreciem o creştere a veniturilor la peste 400.000 de euro, ca efect atât al majorării bugetelor de promovare din partea clienţilor, cât şi al atragerii de noi clienţi”, a declarat Alexandru Lăpuşan, CEO şi Fondator Zitec.
Zitec oferă servicii de online marketing încă din 2005, şi numără clienţi dintr-o arie largă de domenii, de la retail, turism, fashion, evenimente şi până la e-commerce, HoReCa sau business software.Din punct de vedere al serviciilor furnizate către clienţi, principala metodă de promovare solicitată şi folosită de companii este SEO, urmată de campaniile Pay-per-Click şi cele de newslettere.
„Chiar dacă se observă această segmentare în piaţă din punct de vedere al serviciilor solicitate, considerăm că trebuie folosit un mix de instrumente de marketing online, în funcţie de specificul fiecărei campanii, că nu există o reţetă universală”, a apreciat Alexandru Lăpuşan.
„Furnizarea de servicii de online marketing a venit ca un pas firesc în dezvoltarea Zitec, deoarece clienţii care îşi dezvoltau platformele online cu ajutorul nostru implicit aveau nevoie şi de vizibilitate în mediul online. Astfel, în prezent, suntem printre puţinele companii locale care oferă întreaga gamă de servicii dedicate, de la găzduire şi dezvoltare software la consultanţă şi nu în ultimul rând, branding şi identitate vizuală”, a adăugat Alexandru Lăpuşan. În acest moment, echipa de online marketing a Zitec numără cinci membri, specialişti în marketing online, care sunt certificaţi Google AdWords şi Google Analytics, şi care au, în medie, o experienţă în domeniu de peste 4 ani.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro