Cine a câştigat şi cine a pierdut mediatic din privatizarea eşuată a Oltchim
Dan Diaconescu este principalul câştigător mediatic, în ziare şi în online, din scandalul privatizării Oltchim, fiind cel mai mediatizat dintre cei implicaţi, urmat de premierul Victor Ponta şi la mare distanţă de Remus Vulpescu, Daniel Chiţoiu, Constantin Roibu şi Adriean Videanu.
Aceasta este concluzia unei analize realizate de Mediafax Monitorizare în perioada de la apariţia anunţului de privatizare - 6 septembrie - până la stoparea procesului - 1 octombrie - pe 1.080 de site-uri, 247 publicaţii locale şi 154 publicaţii centrale, în care s-a urmărit apariţia subiectului Oltchim şi evoluţia în timp a mediatizării principalilor actori implicaţi - Dan Diaconescu, Remus Vulpescu, Victor Ponta, Daniel Chiţoiu, Adriean Videanu şi Constantin Roibu.
Mediafax Monitorizare a considerat că se impune o analiză amănunţită deoarece privatizarea celui mai mare combinat chimic din România, Oltchim SA, a început acum aproape o lună, însă perspectivele încheierii acestui proces sunt departe de a fi clare după scandalul provocat de participarea lui Dan Diaconescu la licitaţie. Efectele pe termen scurt sunt foarte vizibile: proteste ale angajaţilor, căderea acţiunilor pe bursă cu 15%, demisii la nivel înalt, afectarea imaginii ţării în ochii investitorilor şi mult consum media, atât din partea jurnaliştilor care au scris numeroase articole în print şi în online, cât şi din partea publicului care le-a citit.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro