Cine stă în spatele reţelei de încălţămite Bata

Autor: Cristina Roşca Postat la 11 februarie 2013 36 afişări

Eugen Păturan, românul care deţine împreună cu soţia sa franciza magazinelor de încălţăminte Bata în România, vrea să investească şi în agricultură sau producţie de­oarece, spune el, toate oportunităţile din retail au fost deja prospectate.

Cine stă în spatele reţelei de încălţămite Bata

Eugen Păturan, românul care deţine împreună cu soţia sa franciza magazinelor de încălţăminte Bata în România, vrea să investească şi în agricultură sau producţie de­oarece, spune el, toate oportunităţile din retail au fost deja prospectate. "Retailul nu cred că mai are oportunităţi neprospectate. Caut proiecte noi şi pentru moment nu este nimic finalizat", explică el.

Retailul a fost timp de mulţi ani preferatul investitorilor deoarece în perioada în care consumul avansa şi cu 20% câştigurile erau mari şi rapide. În ultimii ani, marcaţi de scăderea consumului, investitorii s-au orientat către domenii care fuseseră în anii de boom într-un con de umbră.

Eugen Păturan a luat decizia de a varia domeniile de investiţii după zece ani în care a pariat pe industria de încălţăminte. El a adus franciza Bata în România în 2003. În paralel, în primii ani, el a condus din poziţia de country manager şi operaţiunile locale ale producătorului de electrocasnice Indesit.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
încălţămite,
Bata,
Eugen Păturan
/actualitate/cine-sta-in-spatele-retelei-de-incaltamite-bata-10555404
10555404
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.