Comerţul online, „în floare" pe timp de pandemie. Un retailer online a înregistrat creşteri de 70% în urma unei campanii de reduceri de primăvară

Autor: Andra Stroe Postat la 29 aprilie 2020 130 afişări

În urma campaniei Spring Black Friday, desfăşurată în perioada 24 - 28 aprilie, Answear.ro a înregistrat creşteri de peste 70% ale vânzărilor – 5.400 de comenzi în valoare de 370.000 euro, plus atragerea unui public nou într-un procent de aproximativ 20%, o parte venind din mediul de fashion offline.

„Aproximativ 20% dintre clienţi au fost clienţi noi. Ne aşteptam la o creştere de 50% faţă de anul trecut, ne-am depăşit obiectivele.”, spune Raluca Radu, country manager Answear România.

În cadrul campaniei, cele mai căutate categorii de produse au fost tricourile, rochiile şi pantofii sport, dar şi lenjeria intimă şi articolele pentru casă. Comanda medie a fost de 320 de lei. Media a fost de aproximativ două produse pe comandă. Cea mai mare comandă a fost de 6.000 de lei şi a conţinut trei produse, în timp ce a doua cea mai mare comandă a fost de 5.500 lei şi a fost formată din 32 de produse diferite. Cele mai multe cumpărături s-au făcut seara, iar vârful de comenzi a avut loc sâmbătă seară la ora 21:00. Cele mai cumpărate branduri au fost Tommy Hilfiger, Adidas Originals, Guess Jeans, Tommy Jeans, Levi's, Karl Lagerfeld, Medicine, Nike, Desigual, New Balance şi Polo Ralph Lauren.

„Cele mai surprinzătoare creşteri ale vânzărilor faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut au fost pe categoriile de lenjerie intimă (dublare a vânzărilor), pijamale (dublare a vânzărilor), papuci de casă (dublare a vânzărilor), dar şi categoriile de tricouri, rochii şi pantofi sport au cunoscut creşteri importante de 50%. O altă categorie unde s-a observat o creştere de 70% faţă de anul trecut a fost cea de jeans. Am observat un număr mai mare de pagini per vizitator în această perioadă, clienţii noştri făcând browsing printre oferte, branduri, categorii de produse şi căutând cele mai bune oferte”, adaugă Raluca Radu.

După încheierea campaniei Spring Black Friday, retailerul polonez şi-a îndreptat atenţia către lansarea noului site Answear.ro şi noua aplicaţie mobilă. La noua variantă a site-ului s-a lucrat timp de aproape 2 ani. România este una dintre primele pieţe unde retailerul polonez lansează noul website şi noua aplicaţie mobilă Answear.

„Ştim deja că un mare plus pe care îl avem la Answear.ro ţine de faptul că avem propriul studio foto şi investim mult în şedinţele foto de produs, în stylingul pentru şedinţele foto, în video-uri de prezentare ale produselor, tocmai pentru a ne ajuta clienţii să aleagă produsul potrivit pentru ei şi să vadă cum pot să combine produsele între ele pentru un outfit de efect. Acest plus se va regăsi şi mai bine evidenţiat în noua interfaţă. Viteza de încărcare a site-ului va fi îmbunătăţită, mai mult spaţiu va fi dedicat fotografiilor şi video-urilor de produs în pagina produsului şi vom avea pagini separate pentru a diferenţia brandurile sport de brandurile premium. Filtrarea va fi îmbunătăţită, iar accentul în paginile de categoria va cădea tot pe imagine”, notează Raluca Radu.

Odată cu lansarea noului site şi a noii aplicaţii mobile, clienţii vor putea beneficia de discounturi de până la 50% la o selecţie de branduri şi produse.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
online,
crestere,
black friday

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.