Compania aeriană Blue Air prelungeşte orarul call-center-ului, inclusiv în weekend
Blue Air prelungeşte orarul call center-ului, inclusiv în weekend, pentru a mări capacitatea de gestionare a volumului mare de solicitări primite.
În actualul context, volumul apelurilor în call center ajunge zilnic la un număr greu de gestionat într-un timp foarte scurt, acesta crescând de peste 4 ori faţă de nivelul de dinainte de perioada de pandemie.
„Blue Air a crescut semnificativ capabilităţile, numărul orelor de muncă în call center şi numărul de agenţi care să ajute la soluţionarea tuturor solicitărilor”, au spus reprezentanţii companiei aeriene.
Astfel, pasagerii sunt rugaţi ca, în cazul în care nu au zboruri în următoarele 3 zile, până pe 6 iulie, să utilizeze cu prioritate canalul de comunicare online pentru a elibera liniile telefonice ale call centerului.
Tot în această perioadă, compania este în curs de a finaliza un amplu proces de modernizare a infrastructurii informatice, fapt care generează unele discontinuităţi temporare.
Începând de vineri, pasagerii pot să verifice statusul zborului direct de pe site-ul oficial Blue Air, introducând numărul de rezervare şi numele persoanei care a efectuat rezervarea.
Blue Air este cea mai mare companie aeriană românească după numărul de pasageri transportaţi.
Compania operează avioane tip Boeing 737 .
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro