Covalact a inaugurat un centru logistic de la Sfântu Gheorghe
Covalact inaugurează la Sfântu Gheorghe noul centru logistic pentru produse lactate, ca urmare a unei investiţii de 5 milioane de lei.Noul depozit are o capacitate de 1.400 de paleti, echivalentul a peste 700 tone de produse şi deserveşte cele două fabrici ale grupului Covalact, de la Sfântu Gheorghe şi Miercurea Ciuc.
Covalact are 550 de angajaţi în cele două fabrici în care sunt realizate 80 de produse, în volum de peste 1.600 tone pe lună.Din momentul achiziţionării Covalact de către Sigma Bleyzer, grupul a intrat într-o nouă fază de modernizare. Produsele lansate în ultimii trei ani reprezintă în prezent peste 60% din cifra de afaceri.
Creat în 2010, brandul Covalact de ţară a beneficiat de suport TV şi a fost susţinut de proiecte de extindere a distribuţiei. De la un brand distribuit zonal în 2007, Covalact de ţară a devenit astăzi unil naţional, prezent atât pe rafturile marilor magazine, cât şi la micii comercianţi.Reprezentanţii grupului afirmă că valoarea investiţiilor în marketing şi dezvoltarea forţei de vânzări va creşte cu peste 50% faţă de anul trecut.
Povestea producătorului din Sfântu Gheorghe începe in 1969, când purta numele de întreprinderea de colectare şi industrializare a laptelui Covasna şi era formată din trei secţii, fiecare cu sortimentaţia ei. În 1990, compania s-a constituit ca societate pe acţiuni, cu capital integral de stat, denumirea sa fiind schimbată în Covalact. Trei ani mai târziu echipa de conducere începe privatizarea, proces încheiat la sfârşitul lui 1994. În 2003 este semnat parteneriatul cu grupul olandez Campina pentru fabricarea iaurturilor cu aceeaşi marcă destinate pietei locale. În iunie 2007, pachetul majoritar este preluat de SigmaBleyzer Southeast European Fund IV, un fond privat de investiţii. În aprilie 2008 fondul de investiţii preia, prin intermediul Covalact, societăţile Primulact şi Lactate Harghita, care ulterior fuzionează, creând astfel premisele dezvoltării unui grup puternic cu posibilităţi crescute de dezvoltare.
În primii 10 ani post-privatizare, investiţiile au depăşit 4 milioane euro, la care s-au adăugat alte 3 milioane de euro prin intermediul programului Sapard derulat până la sfârşitul lui 2007. De la achiziţie şi până în prezent SigmaBleyzer a direcţionat pentru investiţii aproape 7 milioane de euro. Alte 4 milioane de Euro urmează să fie investiţi în următorii ani în extinderea capacităţii de producţie şi lansarea de noi produse.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro