Creştere spectaculoasă în online înregistrată de un jucător din piaţa amenajărilor interioare. Care au fost cele mai căutate produse
Elegance Decor, unul dintre jucătorii de top pe piaţa amenajărilor interioare din România, a înregistrat o creştere constantă cu 50% a vânzărilor în mediul online în perioada martie - mai 2020, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Vârful vânzărilor a fost atins în a doua jumătate a lunii aprilie când a şi crescut valoarea coşului mediu cu aproximativ 30% faţă de o perioadă obişnuită.
Cele mai vândute articole în această perioadă au făcut parte din categoria de profile decorative de interior (plinte, cornişe pentru tavan, ancadramente), dar creşterea s-a putut observa şi pe categoriile de profile de faţadă, tapet, fototapet, panouri decorative 3D din diferite materiale (licheni, muşchi, lemn, trestie de zahăr) şi corpuri de iluminat.
Totodată, în această perioadă s-a observat şi o schimbare majoră în comportamentul de cumpărare al consumatorului, peste 80% dintre comenzile efectuate online fiind achitate cu cardul bancar.
„Dacă înainte clienţii doreau consultanţă specializată în showroom-ul Elegance Decor din Bucureşti sau pe şantier, acum sesizăm o schimbare în comportamentul acestora. Clienţii preferă acum să primească la domiciliu mostre, cataloage sau alte materiale de prezentare. Ca urmare, ne-am adaptat business-ul şi am scos mult mai mult în evidenţă serviciul prin care clienţii pot solicita mostre acasă. Clienţii au achiziţionat online produsele noastre pe perioada pandemiei, iar acest trend se menţine şi după ieşirea din starea de urgenţă”, a declarat Viorel Piperea, managing partner Elegance Decor.
Din totalul vânzărilor efectuate pe Elegance-Decor.ro în lunile martie - mai 2020, aproximativ 50% dintre acestea au fost realizate de clienţi noi. Aceştia fac parte din categoria de public ce obişnuia să efectueze majoritatea achiziţiilor în magazinele fizice. Business-ul Elegance Decor începuse anul 2020 cu premise bune, întrucât anul 2019 a fost încheiat cu o cifră de afaceri de 1,2 milioane de euro, cu o creştere de 37% faţă de anul anterior. Dacă la început de an se gândeau la o creştere de 15% în acest an, creşterea din perioada pandemiei i-a făcut pe fondatori să îşi revizuiască planurile, tinzând către o creştere de 25% şi planificând atingerea unei cifre de afaceri de 1,5 milioane de euro până la final de an, cu o creştere semnificativă în zona de online.
În anul 2020 majoritatea investiţiilor se vor îndrepta către dezvoltarea magazinului online Elegance-Decor.ro, dar şi diversificarea gamelor de produse, acest lucru ajutând la atingerea unui număr mai mare de consumatori. Profilul produselor va fi în continuare medium-high, cu un raport calitate-preţ ridicat, urmând direcţia strategică a firmei, aceea de a furniza soluţii inovatoare de design care să aducă fericire prin sentimentul unic de acasă.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro