Cum au ajuns influencerii să DISTRUGĂ din disperarea după like-uri locuri UNICE şi de o frumuseţe deosebită, oferite de natură
În 2019, ploile torenţiale au afectat sudul Californiei, inclusive Walker Canyon, un obiectiv situat la o oră de Los Angeles. Ploaia a favorizat apariţia florilor sălbatice. „Era o mare portocalie. Fiecare deal era acoperit cu flori. A fost absolut superb. Lumea a început să oprească pentru a admira florile”, îşi aminteşte Brian Tisdale, primarul oraşului Lake Elsinore, din apropiere, citat de BBC.
Acest lucru a declanşat însă o frenezie în social media. Hashtagul #Superbloom a determinat transformarea locului respectiv în punct de atracţie turistică, formându-se cozi în apropierea autostrăzii, oraşul fiind, de asemenea, blocat.
Influencerii, dar şi unii utilizatori nu la fel de faimoşi din social media, au început să îşi facă poze printre flori, călcându-le în picioare, şi să culeagă maci, toate acestea fiind împotriva regulamentului parcului.
Autorităţile au fost chiar forţate la un moment dat să închidă Walker Canyon. Cozile au persistat până la sosirea toamnei. Iar influencerii au avut partea lor de „vină". De pildă, Ania Bonyetska, care are peste 100.000 de urmăritori pe Instagram şi lucrează în social media alături de soţul său. „O mare parte din activitatea noastră se învârte în jurul călătoriilor şi a fotografierii în locuri frumoase”, explică Bonyetska. Postându-şi o serie de poze de la Walker Canyon, ea a scris în descriere că e un loc care „trebuie obligatoriu văzut", strângând mii de like-uri şi zeci de comentarii.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro