Cum pot micii antreprenori să îşi personalizeze ofertele pentru clienţi şi să monitorizeze activităţile din mediul online
Antreprenorii la început de drum care au businessuri active în mediul online pot accesa serviciile oferite de compania locală Retargeting.biz, care le pune la dispoziţie comercianţilor online o platformă software prin care îşi pot îmbunătăţi vânzările prin personalizarea ofertelor pentru clienţi şi monitorizarea activităţii lor în magazinul online.
Antreprenorii la început de drum care au businessuri active în mediul online pot accesa serviciile oferite de compania locală Retargeting.biz, care le pune la dispoziţie comercianţilor online o platformă software prin care îşi pot îmbunătăţi vânzările prin personalizarea ofertelor pentru clienţi şi monitorizarea activităţii lor în magazinul online.
„Ideea din spatele Retargeting a fost întotdeauna de a uşura eforturile de marketing, de a automatiza cât mai multe dintre sarcinile unui departament de marketing şi de a elimina eroarea umană. Pentru magazinele online care folosesc soft-ul nostru, orice tip de campanie, fie că este vorba de reclame pe Facebook şi Google, de e-mail-uri, pop-up-uri, notificări push şi SMS, fiecare campanie se poate seta din câteva click-uri. De asemenea, se activează automat în funcţie de comportamentul fiecărui utilizator în parte si se personalizează cu produsele de interes ale fiecărui potenţial cumpărător. Clienţii Retargeting câştigă astfel timp pe care îl pot aloca altor fel de îndatoriri care să-i ajute să-şi dezvolte şi mai mult afacerea”, a spus Rareş Bănescu, fondator şi CEO al businessului.
Costurile accesării unui astfel de serviciu variază între 50 de euro şi 6.000 de euro pe lună, în funcţie de dimensiunea companiei. „În medie, valoarea plătită pe lună de un client este în jurul sumei de 220 de euro”, a spus fondatorul.
Începând cu anul trecut, Retargeting.biz a devenit partener Google şi Facebook, numărându-se printre puţinii jucători din regiune care au încheiate acorduri cu ambii mari giganţi din SUA, aceştia fiind de altfel cei care fac regulile în publicitatea online. De la cele circa 3.000 de magazine online active în prezent în România, către Facebook şi Google se duc cel puţin 100 de milioane de euro pe an.
În această lună, start-up-ul românesc a lansat noile sisteme de pricing, pe bază de abonament lunar, ce vin în beneficiul clienţilor cu mai multă flexibilitate şi transparenţă în gestionarea costurilor de marketing online şi implicit a conversiilor obţinute prin platforma de marketing online automatizat.
Abonamentul lunar se calculează în funcţie de traficul lunar al unui magazin online, la care se adaugă bugetele pe care echipa magazinului online doreşte să le investească în Facebook şi Google.
„Avantajul noii modalităţi de plată îl reprezintă faptul că, în acest fel, fiecare e-shop îşi poate stabili mult mai uşor eforturile de marketing lunare şi are si o viziune mult mai clară a costurilor versus vânzările obţinute.”
De altfel, compania pregăteşte lansarea în România a unor noi tipuri de campanii: Google Shopping Ads şi Youtube Ads, oferind magazinelor online româneşti oportunitatea de a se alinia la trendurile internaţionale în ceea ce priveşte marketingul online atutomatizat şi creativ.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro