Cum vede lumea un om care face 80 de zboruri pe an pentru a duce un brand german premium în toate marile oraşe? Ultima "escală" a fost Bucureştiul
Îl relaxează să joace golf şi a vizitat întreaga lume în scop de business, însă îi plac mai mult discuţiile despre afaceri, iar cifrele - fie ele afaceri sau monobranduri - le spune dintr-o suflare, fără să stea pe gânduri. „Avem 170 de magazine monobrand în 36 de ţări. Dacă luăm în considerare şi multibrandurile, suntem prezenţi în 55 de ţări din toată lumea“, spune executivul german care ocupă poziţia de managing director, fiind responsabil pentru activităţile de wholesale şi retail (vânzări cu amănuntul şi cu ridicata). Viaţa sa se învârte de fapt în jurul cifrelor: 80 de zboruri pe an, 120 de kilometri de acasă la sediul companiei, 250 de milioane cifră de afaceri pe an.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro