Cum vor evolua preţurile în turism ca urmare a măsurilor luate de hotelieri împotriva răspândirii coronavirusului. Ce spune Dragoş Anastasiu, CEO-ul Eurolines
„Va fi turism, va fi în special turism în România, în special turism în zone mai puţin aglomerate, în hoteluri mai mici, mai răsfirate.
Treptat, lumea se va reobişnui cu mobilitatea şi se va duce şi la mare, şi la munte, cu mai multă grijă” anticipa Dragoş Anastasiu, CEO-ul Eurolines într-o ediţie a emisiunii Viaţă de corporatist (izolat la domiciliu), din urmă cu aproximativ o lună.
O întrebare importantă pe care şi-o pun turiştii români este dacă investiţiile în măsurile luate împotriva răspândirii coronavirusului se vor reflecta în preţuri: „Teoretic da, practic nu. Aşa ar fi normal, daca cresc costurile, vor creşte şi preţurile. Dar preţurile sunt influenţate şi de cerere - degeaba am preţuri mari, dacă nimeni nu plăteşte. Nu cred că lumea va da năvală fiindca dacă vor da năvală, vor creşte preţurile. Va fi un an destul de greu, vom renunţa la orice fel de marjă de profit teoretică, vom intra şi în pierdere în ideea de a ajuta clienţii, de a da de muncă oamenilor şi nu mă aştept să crească preţurile. În perspectivă, orice creştere de standarde, care aduce cu sine o creştere a costurilor, va duce automat la creşterea preţurilor, dar asta presupune şi cerere de piaţă.”
De asemenea, a mai precizat Anastasiu: „Ca antreprenor, îmi doresc să fie cerere mare, să pot face şi profit, că de asta sunt antreprenor, dar m-aţi întrebat sincer ce se întâmplă anul acesta, v-am răspuns la fel de sincer că vom băga bani în buzunar să scoatem bani, nu să băgăm bani.”
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro