Dacia a lansat noua gamă de Logan, Sandero şi Sandero Stepway (GALERIE FOTO)
Dacia a lansat în această săptămână pe piaţa locală cea de-a doua generaţie a modelelor Logan, Sandero şi Sandero Stepway, marcând totodată reînnoirea completă a gamei. În prezent cel mai vechi model Dacia este SUV-ul Duster, lansat în 2010, toate celelalte modele - Lodgy, Dokker, Dokker Van, Sandero, Sandero Stepway şi Logan - fiind lansate în acest an.
Primul model pentru care s-au putut înregistra comenzi în România a fost Sandero, preţurile fiind comunicate încă de la sfârşitul lunii septembrie, când maşina a fost lansată în cadrul Salonului Auto de la Paris; pentru Logan preţurile s-au comunicat abia săptămâna trecută.
"Pentru Sandero s-au înregistrat până în 100 de comenzi, deoarece abia au fost deschise. Pentru Logan nu avem un target stabilit, depinde doar cât de rapid vom putea aduce maşinile în showroomuri. Este practic o cursă contracronometru, deoarece anul nu se termină pe 31 decembrie, ci undeva pe la mijlocul lunii decembrie. Pentru Logan sunt deja foarte mulţi potenţiali clienţi. Pe site-ul Dacia peste 10.000 de persoane s-au înregistrat pentru a primi informaţii. Aşteptarea a fost foarte mare pentru ambele modele", a spus Mihai Bordeanu, directorul de marketing pentru marca Dacia.
Din vechea generaţie mai sunt sub 500 de maşini disponibile pe stoc, potrivit oficialilor Dacia, care se vom vinde în săptămânile următoare, atât prin programul Rabla, cât şi în afara acestuia.
"Nici Logan 2, şi nici Sandero sau Sandero Stepway nu vor mai prinde programul Rabla din acest an. Este bine că au venit acum şi este bine că România este prima ţară unde sunt lansate noile modele. Nu am fi amânat pentru nimic lansarea acestora în 2013", a spus Mihai Bordeanu.
Dacia a lansat noua gamă de Logan, Sandero şi Sandero Stepway (GALERIE FOTO)
Noul Logan vine cu un preţ de pornire de 6.690 de euro cu TVA pentru varianta de bază cu echipare Acces şi motorul pe benzină de 1,2 litri şi 75 CP. Echiparea este una cât se poate de spartană, incluzând, ca şi în cazul lui Sandero, doar elementele de siguranţă, precum cele patru airbaguri, ABS şi ESP. Versiunea de top, Laureate, care este şi cea mai bine vândută, include aer condiţionat, radio-CD cu port USB şi Bluetooth, pe lângă geamuri electrice faţă, închidere centralizată cu telecomandă, computer de bord şi proiectoare de ceaţă, porneşte de la 8.700 de euro în cazul motorizării de 1,2 litri 75 CP, 9.800 de euro pentru cea cu motorul TCe turbo de 90 CP şi 0,9 litri şi 10.600, respectiv 11.200 de euro pentru dieselul de 1,5 litri dCi în cele două versiuni de putere, de 75, respectiv 90 CP. Sistemul multimedia MediaNav este disponibil pentru 300 de euro, la care se adaugă 100 de euro costul pentru harta Europei. Lista de opţionale este completată de pachetul Securite, care include senzori de parcare spate, tempomat, volan din piele contra sumei de 400 de euro şi pachetul Look cu jante din aliaj de 15 inchi şi geamuri electrice spate care costă 350 de euro.
Dacia a decis ca odată cu lansarea noilor generaţii ale Logan şi Sandero să modifice şi strategia de preţ a acestora pentru piaţa locală. Spre exemplu, dacă în cazul generaţiei anterioare a lui Sandero, modelul vândut în România avea un preţ de pornire mai mare decât în Franţa sau Germania, vechiul Logan era cel mai ieftin vândut pe piaţa locală. Acum, în România sunt la vânzare cele mai ieftine modele Sandero - cu un preţ de pornire de 6.990 de euro şi cel mai ieftin Logan - 6.690 de euro.
Cei 190 de euro s-au adăugat în condiţiile în care noul Logan dispune încă din versiunea de bază de airbaguri laterale pe lângă cele două frontale, sistem de control al stabilităţii ESP şi servodirecţie. Toate aceste echipamente lipseau pe vechiul Logan de bază, iar dacă ar fi fost adăugate, ar fi costat până la 500 de euro în plus. Aşadar, se poate spune că noul Logan este chiar mai ieftin decât vechiul model.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro