Dan Şucu, Mobexpert: E momentul să mizăm pe produsele româneşti

Postat la 28 noiembrie 2012 27 afişări

Omul de afaceri Dan Şucu, care deţine grupul Mobexpert, estimează că până în 2015 produsele fabricate în România vor ajunge la 75% din vânzările proprii, acestea fiind "coloana vertebrală" a afacerii pe care o conduce. În prezent produsele fabricate local contribuie cu aproximativ 66% la vânzările reţelei de magazine.

"Dorinţa noastră este de a avea o bază de producţie solidă în spate", a spus Şucu într-un interviu acordat ZF. Grupul Mobexpert, care anul trecut a avut un rulaj de 114 mil. euro, deţine nouă fabrici, grupate în patru centre de producţie, în Bucureşti, Dej, Târgu-Mureş, Suceava, care lucrează la o capacitate de 50-80%.

Mai multe pe zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
sucu,
comert,
produse romanesti,
mobexpert
/actualitate/dan-sucu-mobexpert-e-momentul-sa-mizam-pe-produsele-romanesti-10355672
10355672
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.