Dan Şucu, Mobexpert: E momentul să mizăm pe produsele româneşti
Omul de afaceri Dan Şucu, care deţine grupul Mobexpert, estimează că până în 2015 produsele fabricate în România vor ajunge la 75% din vânzările proprii, acestea fiind "coloana vertebrală" a afacerii pe care o conduce. În prezent produsele fabricate local contribuie cu aproximativ 66% la vânzările reţelei de magazine.
"Dorinţa noastră este de a avea o bază de producţie solidă în spate", a spus Şucu într-un interviu acordat ZF. Grupul Mobexpert, care anul trecut a avut un rulaj de 114 mil. euro, deţine nouă fabrici, grupate în patru centre de producţie, în Bucureşti, Dej, Târgu-Mureş, Suceava, care lucrează la o capacitate de 50-80%.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro