Danone l-a numit pe Adrian Pascu director general pentru Europa de Sud Est
De la 1 august 2015, Adrian Pascu preia poziţia de director general pentru divizia de lactate Europa de Sud Est, conducând echipa de management pentru Danone România, Bulgaria, Grecia, Moldova şi Ţările Adriatice. El îl înlocuieşte pe Dieter Schulz, al cărui mandat de trei ani se încheie şi care va prelua noi responsabilităţi în cadrul grupului.
Adrian Pascu revine acasă în România după o experienţă de aproape doi ani în Danone Rusia, unde a deţinut poziţia de director de vânzări pentru divizia Moscova. Anterior el a deţinut mai multe poziţii în organizaţia de vânzări a Danone România, contribuind semnificativ la dezvoltarea companiei. Ultima poziţie deţinută a fost cea de director comercial.
“Mă bucur să revin în România după o valoroasă experienţă internaţională, cunosc foarte bine echipa de aici, avem profesionişti excelenţi, cunosc bine specificul local şi sunt convins că Danone poate continua să contribuie la dezvoltarea dinamică a pieţei şi societăţii româneşti, aşa cum a făcut constant în ultimii 16 ani. Prioritatea mea va fi să întăresc poziţia Danone România ca lider puternic pe segmentul de iaurt şi să asigur dezvoltarea sa sustenabilă şi profitabilă,” a declarat Adrian Pascu.
Adrian Pascu este absolvent al Facultăţii de Fizică, Universitatea Iaşi, şi deţine un titlu MBA ELITEC de la aceeaşi universitate. Şi-a început cariera în business în companii precum Henkel şi Campofrio şi are peste 10 ani de experienţă în Danone, unde a avansat constant pe diferite poziţii.
Danone România este lider de piaţă pe segmentul iaurturi. Compania are în portofoliu peste 90 de sortimente, realizate în majoritate în fabrica din Bucureşti, cu lapte proaspăt colectat de la fermierii români. Fabrica Danone din Bucureşti a produs local primele iaurturi în 1999, iar în prezent 1 din 2 iaurturi consumate în România poartă marca Danone.
Compania Danone România face parte din grupul Danone, prezent în 140 de ţări, deţinând locul 1 în lume în fabricaţia de produse lactate proaspete şi locul 2 în lume în domeniul apelor minerale îmbuteliate şi alimentaţiei pentru bebeluşi. Grupul Danone a înregistrat în 2014 vânzări de peste 20 miliarde euro.
Danone a facut primul pas pe piaţă în Barcelona încă din 1919, când Isaac Carasso a început să vândă primele iaurturi în farmacii, ca leac pentru infecţiile intestinale, care afectau în special copiii.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro