DE CE BUY-BACK?
Buy-back-ul este un instrument de marketing folosit de producatori in cele mai variate situatii. In general, instrumentul vizeaza piata de inlocuire, adica acei consumatori care detin deja un produs din categoria celor promovate de companie, dar care l-ar putea inlocui cu unul nou.
Buy-back-ul este un instrument de marketing folosit de producatori in cele mai variate situatii. In general, instrumentul vizeaza piata de inlocuire, adica acei consumatori care detin deja un produs din categoria celor promovate de companie, dar care l-ar putea inlocui cu unul nou.
PROMOVARE: In cazul lansarii unor produse noi, o campanie de buy-back poate ajuta la penetrarea produsului in piata.
COTA DE PIATA: Unele firme intreaba cumparatorii ce aparate au, fac un pret pentru ele si fac o oferta posesorilor de a scadea pretul aparaturii vechi din pretul aparaturii noi, sub marca producatorului. Beneficiarul va plati diferenta de pret catre furnizor.
CONSTIENTIZARE: Asa cum s-au gandit reprezentantii Arctic, prin buy-back oamenii pot fi stimulati sa aduca la centrele de reciclare aparatura veche, ajutand astfel companiile sa-si indeplineasca tinta de reciclare stabilita de standardele UE. "Desi costurile reciclarii sunt mult mai mari fata de castigul din vanzarea materiei reciclate, ma pot gandi cat m-ar costa amenzile de peste doi ani daca nu-mi indeplinesc obiectivele", spune Monica Iavorschi de la Arctic.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro