De la zero în retailul mare: cum a reuşit Direcţia Agricolă Suceava să conecteze 200 de mici producători cu consumatorii, de la o piaţă volantă la raftul din supermarket
La Izvorul Dornei, Aronia Hănţeşti, Carnica Bucovina BeeZum, Stâna lui Roman şi Bunătăţi de la Ţară sunt doar câţiva din cei peste 200 de producători care astăzi se află sub umbrela „Din drag de Bucovina“, un proiect care a pornit de la o piaţă volantă, organizată în fiecare zi de sâmbătă în curtea Direcţiei pentru Agricultură Judeţeană (DAJ) Suceava, şi care a devenit o poartă către rafturile celor mai mari retaileri din România.
La Izvorul Dornei, Aronia Hănţeşti, Carnica Bucovina BeeZum, Stâna lui Roman şi Bunătăţi de la Ţară sunt doar câţiva din cei peste 200 de producători care astăzi se află sub umbrela „Din drag de Bucovina“, un proiect care a pornit de la o piaţă volantă, organizată în fiecare zi de sâmbătă în curtea Direcţiei pentru Agricultură Judeţeană (DAJ) Suceava, şi care a devenit o poartă către rafturile celor mai mari retaileri din România.
„Sunt producători care au reuşit să crească şi să găsească alte pieţe de desfacere. Sunt producători care, în prezent, în mod constant merg la târgurile din curtea Ministerului Agriculturii, dar şi alte târguri de profil organizate în Bucureşti sau în alte oraşe mari din ţară. Totodată, am intermediat prezenţa micilor producători, care au îndeplinit condiţiile de a fi listaţi, în reţeaua de magazine Profi, local, în judeţul Suceava, pentru că aşa este gândit proiectul acestuia, de a avea producători din judeţele de provenienţă“, a spus şefa DAJ Suceava. Ei sunt prezenţi în Profi la „Raftul cu Bunătăţi Locale“.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro