Decizia curajoasă prin care şefii Coca-Cola luptă împotriva obezităţii
Coca-Cola a acceptat să marcheze etichetele pe băuturile vândute în stilul culorilor semaforului. Decizia a fost luata in Marea Britanie, pentru a ajuta la combaterea crizei de obezitate care a început să capete amploare în ţară, potrivit The Guardian. Compania va folosi o combinaţie de roşu, portocaliu şi verde pe etichetele sale cu scopul de a informa în legătură cu zahărul conţinut de băuturi, pentru ca publicul să afle cât de sănătos sau nesănătos este un produs.
“Consumatorii din Marea Britanie ne-au spus că vor o etichetare unică pentru toate produsele noastre astfel încât să facă alegerile potrivite pentru ei şi familiile lor”, spune Jon Woods, directorul general al filialei din Marea Britanie şi Irlanda. Noile etichete vor apărea pe produse în prima jumătate a anului viitor. Jane Ellison, ministrul sănătăţii din Anglia a lăudat Coca-Cola pentru adoptarea acestei decizii, respinsă de companii precum Kellogg’s, Heinz, Unilever şi alţii.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro