Doi antreprenori români au construit un business de 12 mil. de euro şi vor să deschidă încă 50 de magazine în unul dintre cele mai dure domenii
Antreprenorii Lucia şi Andrei Costea, care au construit un business de 12 mil. euro şi 120 de angajaţi din importul şi distribuţia de suplimente alimentare naturale, vor să deschidă anul acesta două-trei magazine noi sub brandul Secom şi să încheie anul cu o reţea de retail formată din zece magazine.
Pariul soţilor Costea pe propria reţea de magazine a fost făcut în 2013, iar pe termen lung cei doi vor să ajungă la o reţea de 50 de unităţi în toată ţara.
„Am ales oraşele din provincie în funcţie de populaţie, de centrele universitare din zonă, dar şi de modul în care a evoluat portofoliul nostru acolo. Anul acesta vizăm vestul pentru noile magazine“, a spus pentru ZF Lucia Costea, managing partner al Secom.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro