După Black Friday şi Cyber Monday, retailerii încearcă o nouă tactică de import anunţând reduceri de 75%
Astăzi până la ora 23:59, Domo organizează o campanie în online prin care clienţii pot cumpăra de pe site-ul retailerului produse electroIT cu reduceri de până la 75%.Conceptul Pink Monday în cadrul căruia retailerul acordă reducerile a fost lansat în urmă cu trei ani, iar la ediţiile precedente, a adus vânzări de peste 1.000.000 de euro.
Preţurile din categoria electrocasnice mici pornesc, în cadrul campaniei, de la 109 lei, iar în categoria electrocasnice mari de la 499 lei. Preţurile pentru aparatele de fotografiat pornesc de la 199 lei, notebook-urile de la 999 de lei şi tabletele au preţuri începând de la 289 lei. Stocul de produse pus în vânzare în campania Pink Monday depăşeste 15.000 de unităţi. În ultimii ani, retailerii s-au axat din ce în ce mai mult pe organizarea de campanii de reduceri în online, controversate uneori, menite să dezveţe clienţii să cumpere din magazinele tradiţionale.
Domo Retail este unul dintre cei mai importanţi jucători din retailul specializat în ElectroIT din România, deţinând o reţea naţională formată din peste 90 de magazine cu peste 1.000 de angajaţi, precum şi o platforma online Domo.ro, unde sunt disponibile 15.000 de produse din 42 categorii diferite.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro