Edenred România şi-a reluat integral operaţiunile, după ce clienţii întâmpinaseră probleme pe data de 21 noiembrie
În urma atacului malware care a atins sistemele IT ale Grupului Edenred România în 21 noiembrie 2019, Grupul a lucrat în ultimele zile la remedierea situaţiei şi a repornit gradual sistemele afectate, reluându-şi operaţiunile şi serviciile în regim normal.
Atacul malware avansat a fost identificat rapid şi nu a avut nicio capacitate de propagare.
Reluarea rapidă a operaţiunilor Edenred România a fost posibilă datorită măsurilor de precauţie declanşate imediat după atac, inclusiv deconectarea sistemelor, pentru a proteja operaţiunile şi clienţii.
Pe baza unei analize amănunţite, susţinute de experţi tehnici şi investigatori externi, în prezent nu există nicio dovadă care să sugereze că date personale de orice fel ar fi fost furate sau accesate, sau că ar fi avut loc vreo contaminare sau propagare către clienţii Edenred.
"Edenred România a acţionat şi va continua să acţioneze în deplină transparenţă cu clienţii şi partenerii şi confirmă angajamentul de a furniza clienţilor săi cea mai bună calitate şi continuitate a serviciilor", notează un comunicat al companiei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro