Efectul nebănuit al coronavirusului asupra Facebook. Ce se întâmplă cu reţeaua de socializare folosită de miliarde de oameni
În prezent, miliarde de oameni din toată lumea practică distanţarea socială într-un efort de evitare a răspândirii bolii COVID-19.
În aceste condiţii, chiar dacă traficul a crescut, businessul este în scădere, după ce mulţi dintre cumpărătorii de publicitate s-au retras de pe reţeaua socială, potrivit inc.com.
În Italia, activitatea pe Facebook a crescut cu 70%. Totuşi, asta nu aduce veşti bune companiei, în condiţiile în care, dacă oamenii stau acasă, nu îşi mai cheltuie banii pe lucruri pe care le-ar cumpăra în mod obişnuit.
Companiile nu mai înregistrează venituri atât de mari, astfel că sunt nevoite să anuleze multe dintre proiectele de promovare digitală.
Mulţi dintre cei care fac publicitate pe Facebook sunt afaceri mici, care şi-au închis temporar uşile. În consecinţă, reprezentanţii Facebook spun că businessul este „afectat la fel ca multe altele din toată lumea”.
„În condiţiile acestei urgenţe, facem tot ce putem ca să ne păstrăm aplicaţiile rapide, stabile şi de încredere”, scrie compania pe blogul acesteia. „Pentru a ajuta la îndepărtarea riscului unei posibile congestii, reducem puţin calitatea videoclipurilor pe Facebook şi Instagram în anumite regiuni. Derulăm teste şi ne pregătim pentru a vedea cât de rapid putem răspunde oricăror probleme ar putea să se ivească la folosirea serviciilor noastre.”
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro