Electromagnetica vrea să vândă becuri LED de 10 mil. euro în 2014
Electromagnetica Bucureşti (ELMA), unul dintre cei mai mari furnizori locali de produse şi servicii pentru industria energetică, cu afaceri de circa 100 milioane de euro în 2012, ţinteşte venituri de 10 milioane de euro în 2014 din producţia corpurilor de iluminat cu LED.
Electromagnetica Bucureşti (ELMA), unul dintre cei mai mari furnizori locali de produse şi servicii pentru industria energetică, cu afaceri de circa 100 milioane de euro în 2012, ţinteşte venituri de 10 milioane de euro în 2014 din producţia corpurilor de iluminat cu LED. Electromagnetica activează pe mai multe segmente ale sectorului energetic, dar LED-urile sunt produsele de la care compania are cele mai mari aşteptări în perioada următoare în contextul în care comercializarea becurilor cu incandescenţă a fost interzisă în Uniunea Europeană de la 1 septembrie 2012. Becurile LED consumă cu 80% mai puţină energie decât cele incandescente şi au o durată de viaţă de zece ori mai mare decât acestea. Costul iniţial de achiziţie este însă mai ridicat, un bec cu LED-uri fiind de zece ori mai scump decât un bec obişnuit cu aceeaşi luminozitate. Anul trecut, vânzările corpurilor de iluminat cu LED produse de Electromagnetica au depăşit obiectivele firmei, ajungând la 3,2 milioane de euro, principalii clienţi fiind reţele comerciale precum Dedeman, Profi şi benzi năriile Lukoil. Compania este controlată de salariaţi, care deţin 30% din acţiuni, în timp ce SIF Oltenia are în jur de 21%.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro