evoMAG aniversează 15 ani şi creşte cu 40% capacitatea depozitului

Autor: Andra Stroe Postat la 11 mai 2020 54 afişări

evoMAG aniversează 15 ani şi creşte cu 40% capacitatea depozitului

Odată cu aniversarea a 15 ani de activitate în piaţa locală, evoMAG creşte cu 40% capacitatea depozitului, într-un proces de extindere pe verticală. Decizia a fost luată pe fondul majorării vânzărilor din ultimele două luni şi a fost posibilă ca urmare a unei investiţii anterioare, de 50.000 de euro, în sistemul de tip WMS.

„Situaţia actuală ne reconfirmă că suntem în industria care trebuie şi că astăzi, mai mult ca oricând, trebuie să luăm decizii mai rapid, să analizăm mai bine datele, să înţelegem mai bine comportamentul şi nevoile clienţilor. Suntem în acelaşi domeniu de 15 ani. În tot acest timp, singurul lucru care a rămas la fel este că, online, clienţii pot adăuga produse în coş. În rest, totul s-a schimbat: tehnologiile folosite, partea operaţională, înţelegerea clientului, nevoile acestora, modalităţile de plată, serviciile oferite etc. Acum 15 ani era tabu să cumperi online – acum e o normalitate. Mai ales în condiţiile actuale, când, de la începutul anului, industria de eCommerce a crescut cu 25%”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.

Numărul comenzilor evoMAG a crescut, în ultimele 2 luni, cu peste 35%, pe fondul cererii mai mari şi a schimbării comportamentului de consum al clienţilor. „Luna trecută, din totalul comenzilor, 40% au aparţinut clienţilor noi, aflaţi astfel la prima comandă pe evoMAG.ro. A crescut mult numărul clienţilor persoane fizice, iar decizia de cumpărare a fost luată mult mai rapid. A crescut conversia cu 30 - 40%, ajungând la 1,5%. Clienţii au făcut mai multe plăţi online, cu cardul, 60% dintre comenzi fiind plătite în acest fel”, mai spune Mihai Pătraşcu, menţionând că, în general, oamenii cu căutat furnizori cu experienţă, cu branduri puternice în piaţă şi au ales jucătorii mai cunoscuţi.

Pe lângă cererea în creştere din ultimele două luni, viteza de implementare a deciziilor a contribuit la majorarea vânzărilor evoMAG, angajaţii companiei reuşind ca, într-o singură zi, să facă tranziţia de la desfăşurarea activităţii la birou, la cea în regim home office, iar evoMAG să fie în tot acest timp 100% operaţional.

„Ne-a fost uşor să ne adaptăm, pentru că aveam deja implementate astfel de proceduri, de lucru de acasă. Diferenţa a făcut-o faptul că avem un centru de date şi că am putut analiza datele săptămânal, ca să ne putem da seama care este următorul trend şi să ajustăm ofertele şi produsele în consecinţă. Spre exemplu, în prima săptămână de la instaurarea stării de urgenţă, a existat nevoia de a lucra de acasă, apoi de a găti acasă şi de a face sport indoor, tendinţe care s-au regăsit în cererea pentru diferite categorii de produse. Prelungirea stării de urgenţă a generat nevoia de a lucra tot mai mult acasă, clienţii cumpărând scaune de birou ergonomice, laptopuri, imprimante, televizoare mai mari, webcam-uri, tablete etc. Am analizat toate aceste lucruri şi ne-am putut adapta astfel la cerinţele clienţilor”, mai spune Mihai Pătraşcu.

Pentru a marca 15 ani de activitate, evoMAG desfăşoară o campanie aniversară, cu reduceri la mii de produse şi reduceri ce ajung până la 65%.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
crestere,
aniversare,
capacitate

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.