Experţii industriei de advertising cred că serviciul Netflix va fi nevoit să introducă reclame la un moment dat
Netflix a anunţat că nu are de gând să introducă niciodată reclame tradiţionale, însă experţii industriei de advertising citaţi de CNBC susţin că gigantul de sharing va fi nevoit să treacă la această decizie de business.
În timpul unui panel din cadrul conferinţei IAB Digital Content NewFronts, executivii de la YouTube, JPMorgan Chase, agenţia media UM şi MediaLink au fost consultaţi cu privire la acest model de business.
„Vor avea nevoie de creştere. Eventual vor avea nevoie de o creştere mult mai rapidă”,spune Tara Walpert Levy, vicepreşedinte în cadrul Google.
Kristin Lemkau, CMO în cadrul JPMorgan Chase crede că utilizatorii ar fi deschişi la conţinut susţinut de reclame dacă opţiunile puse la dispoziţia lor sunt transparente şi consumatorii înţeleg schimbul de valoare.
„Consumatorii vor alegeri şi vor ceva care creează valoare pentru ei. Dacă ne gândim că poţi avea o versiune cu subscripţie şi una fără, consumatori ar putea accepta schimbul”, spune Lemkau.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro