Explozia de infecţii din India începe să afecteze industria globală de transport maritim, care se bazează intens pe navigatorii din ţara asiatică: Bilanţul din ultimele 24 de ore depăşeşte 400.000 de cazuri
Valul imens de infecţii cu SARS-CoV-2 din India a început să lovească industria internaţională de transport maritim, care se bazează pe navigatorii din ţara sud-asiatică, pe măsură ce echipajele continuă să se îmbolnăvească, iar porturile interzic accesul navelor indiene, transmite Financial Times.
În prezent, porturi precum Singapore şi Fujairah din Emiratele Arabe Unite au blocat accesul personalului navigant care a călătorit recent în India. Totodată, portul Zhoushan din China a interzis accesul persoanelor şi navelor care au vizitat India sau Bangladesh în ultimele trei luni, conform grupului norvegian Willhelmsen Ship Management.
Executivii din cadrul industriei spun că mai multe echipaje care pleacă din India au fost depistate pozitiv cu COVID-19, în ciuda perioadelor de carantină şi testelor negative de dinainte de îmbarcare.
„Înainte aveam nave unde erau infectaţi unul sau doi oameni. Astăzi, ne confruntăm cu un scenariu în care nave întregi sunt infectate extrem de rapid... ceea ce înseamnă că vasele rămân imobilizate”, spune Rajesh Unni, CEO-ul Synergy Marine Group, companie care oferă servicii de gestionare pentru proprietarii de nave.
Joi, India a raportat peste 410.000 de infecţii cu coronavirus, numărând aproape 4.000 de decese în ziua precedentă. Creşterile au întrecut orice record global şi au suprasolicitat sistemul sanitar din ţară.
Alături de Filipine şi China, India este una dintre cele mai mari surse mondiale de echipaje maritime. Din 1,6 milioane de navigatori la nivel global, circa 240.000 vin din India.
Între timp, Singapore – un hub maritim major – şi-a extins restricţiile către echipajele din Pakistan şi Bangladesh.
Executivii au avertizat că restricţiile ar putea trimite o serie de unde de şoc de-a lungul industriei transportului naval, prin intermediul căreia se înregistrează 80% din comerţul global, conform datelor ONU.
Blocada din martie a Canalului Suez „nu va reprezenta nimic prin comparaţie cu perturbarea lanţurilor de aprovizionare pe care a generat-o imposibilitatea schimbării echipajelor”, spune Mark O’Neil, preşedintele InterManager, care reprezintă industria de gestionare a personalului navigant.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro