Facebook a lansat Facebook At Work, o aplicaţie prin care concurează cu reţeaua LinkedIn
Facebook a lansat, miercuri, Facebook At Work, o aplicaţie care le permite companiilor să îşi creeze propriile reţele de socializare, dedicate propriilor angajaţi, potrivit techcrunch.com.
Aceste reţele de socializare pe care companiile pot să le creeze prin intermediul aplicaţiei Facebook At Work vor arăta şi vor funcţiona precum reţeaua de socializare Facebook.
Totodată, această aplicaţie este realizată astfel încât să furnizeze o posibilitate pentru utilizatori să comunice şi este o alternativă pentru e-mailuri şi pentru site-urile de intranet folosite în companii, conform www.bbc.com.
Potrivit Facebook, informaţiile publicate pe aplicaţia Facebook At Work vor fi securizate, fiind confidenţiale şi păstrate separat de profilurile personale al angajaţilor.
Aplicaţia poate fi descărcată de pe dispozitivele cu sisteme de operare iOS şi Android, o versiune a Facebook at Work fiind accesibilă şi pe pagina principală a Facebook, conform site-ului specializat techcrunch.com.
Presa internaţională anunţa încă din luna noiembrie 2014 că Facebook pregăteşte lansarea unei reţele de socializare pentru profesionişti, care va concura cu LinkedIn şi va permite utilizatorilor săi să îşi separe profilurile personale de conturile profesionale.
Pe de altă parte, şi LinkedIn a anunţat recent că plănuieşte să lanseze o nouă aplicaţie care să îi ajute pe utilizatorii săi să distribuie informaţii profesionale, potrivit www.bbc.com.
Facebook este cea mai mare reţea de socializare din lume, având 1,35 de miliarde de utilizatori activi în fiecare lună, fapt care înseamnă că aproape jumătate din populaţia conectată la internet la nivel mondial foloseşte această platformă măcar o dată pe lună, după cum relata la sfârşitul lunii octombrie publicaţia The Wall Street Journal.
Reţeaua de socializare LinkedIn, fondată în 2002, pune în legătură profesionişti şi companii şi oferă informaţii legate de locurile de muncă şi oportunităţile de angajare.
Companiile care recrutează personal plătesc comisioane pentru a găsi candidaţi prin intermediul site-ului, care are 313 milioane de membri, după cum relata în luna august 2014 Bloomberg.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro