Faimosul monstru fictiv Godzilla a devenit rezident în Tokyo - FOTO
Faimosul monstru fictiv Godzilla, care a înspăimântat cinefilii într-o serie de filme de succes şi care "locuieşte" deasupra unui cinematograf din sectorul Shinjuku, din Tokyo, a devenit, oficial, locuitor permanent în capitala Japoniei, informează cnet.com.
Godzilla - mai precis, capul său mare, de 12 metri - "locuieşte", în prezent, deasupra cinematografului Toho, din sectorul Shinjuku, Tokyo, şi reprezintă o figură impozantă în inima cartierului. Shinjuku i-a acordat o rezidenţă specială faimosului monstru, în aprilie, pentru a celebra lansarea cinematografului Toho şi a hotelului Gracery, cu tematică Godzilla.
Pe 25 mai, reprezentanţii sectorului Shinjuku au printat 3.000 de copii ale documentelor de rezidenţă ale lui Godzilla, astfel încât locuitorii cartierului să se poată mândri cu monstrul lor favorit. Documentul a fost publicat şi pe platforma Twitter de către fanii celebrului personaj.
Potrivit documentului de rezidenţă, data naşterii lui Godzilla este 9 aprilie 1954, momentul la care primul film "Godzilla" a fost lansat în cinematografe, faimosul monstru fictiv căpătându-şi rezidenţa 61 de ani mai târziu, pe 9 aprilie 2015. Totodată, în acel document se arată că Godzilla a devenit cetăţean al oraşului Tokyo pentru "a promova divertismentul şi a păzi cartierul Kabuki-cho şi a atrage vizitatori din întreaga lume".
Seria "Godzilla" a debutat în 1954, primul film, foarte apreciat de public şi critică, fiind regizat de Ishiro Honda. Totuşi, versiuni mai recente, cum ar fi versiunea din 1998, turnată la Hollywood, în regia lui Roland Emmerich, a eşuat în încercarea de a impresiona fanii şi criticii.
Remake-ul din 2014, regizat de Gareth Edwards, o coproducţie Legendary Pictures şi Warner Brothers, lansat în mai 2014, a readus însă monstrul în atenţia publicului.
Studiourile de film nipone Toho au anunţat, în decembrie 2014. că intenţionează să producă un nou film din seria de succes "Godzilla", la zece ani după ultima peliculă japoneză a acestei serii.
Cheltuielile companiei Toho cu noul film sunt evaluate sub 200 de milioane de dolari, cât au cheltuit studiourile de la Hollywood pentru producţia celui mai recent film din seria Godzilla, dar Toho a spus că studiourile japoneze speră să transforme Godzilla într-un personaj "care va reprezenta Japonia şi va fi iubit în lumea întreagă", în timp util pentru Jocurile Olimpice de vară de la Tokyo din 2020.
Potrivit poveştii originale, personajul Godzilla, un monstru reptilian care suflă flăcări, al cărui nume este o combinaţie între cuvintele japoneze pentru balenă şi gorilă, a apărut în urma unei mutaţii genetice cauzate de efectuarea de teste nucleare.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro