FAN Courier: Perioada de stare de urgenţă a fost ca un Black Friday de primăvară care a durat două luni
Perioada de stare de urgenţă, cuprinsă între 16 martie şi 15 mai 2020, a fost pentru compania locală de curierat FAN Courier una extrem de aglomerată, asemănătoare cu Black Friday, ziua din an în care oamenii fac un număr record de achiziţii, impulsionaţi de reduceri.
A doua parte a stării de urgenţă a venit cu o creştere a volumelor de livrări, în condiţiile în care serviciile de curierat au devenit una dintre puţinele posibilităţi pentru populaţie de a se putea aproviziona cu bunurile necesare.
Perioada de stare de urgenţă, cuprinsă între 16 martie şi 15 mai 2020, a fost pentru compania locală de curierat FAN Courier una extrem de aglomerată, asemănătoare cu Black Friday, ziua din an în care oamenii fac un număr record de achiziţii, impulsionaţi de reduceri.
„Acele două luni au fost asemenea unui roller-coaster, dacă ar fi să exprimăm plastic perioada pe care am traversat-o, sau ca un Black Friday de primăvară care a durat două luni. Principala provocare a fost de aloca reursele necesare desfăşurării activităţii în deplină siguranţă. Astfel, dacă în prima parte a stării de urgenţă, prioritar a fost să ne asigurăm că avem echipamentele necesare pentru a ne proteja angajaţii în condiţiile în care activitatea curentă se desfăşura normal, în a doua parte a perioadei eforturile noastre s-au concentrat pe asigurarea capacităţii de livrare“, spun reprezentanţii FAN Courier.
A doua parte a stării de urgenţă a venit cu o creştere a volumelor de livrări, în condiţiile în care serviciile de curierat au devenit una dintre puţinele posibilităţi pentru populaţie de a se putea aproviziona cu bunurile necesare.
„O măsură extrem de importantă pentru companie, dar şi pentru clienţi şi economie, este continuarea investiţiilor bugetate. Obiectivul nostru a fost să reuşim să menţinem un nivel al serviciului prestat conform standardelor promise clienţilor noştri, iar pentru aceasta menţinerea investiţiilor este esenţială“, mai spun reprezentanţii companiei.
FAN Courier are bugetate pentru 2020 investiţii în valoare de 58 de milioane de lei, în uşoară creştere faţă de bugetul de anul trecut. În 2019, cifra de afaceri a companiei a fost de 792 mil. lei, plus 15% comparativ cu anul precedent. FAN Courier are aproximativ 3.000 de angajaţi. La începutul lunii iunie, compania a anunţat că 24 de persoane angajate în depozitul din Ştefăneşti au fost infectate cu COVID-19, însă activitatea a continuat să se desfăşoară în mod normal. „Starea de urgenţă a însemnat, în sens pozitiv, creşterea cererii şi folosirea în mai mare măsură a soluţiilor de plată alternative cash-ului. Este un comportament intrat oarecum forţat în obiceiurile de consum ale românilor, dar care va fi păstrat datorită beneficiilor pe care le aduce. În acelaşi timp, însă, în contextul situaţiei actuale, nu excludem posibilitatea ca o parte dintre retaileri (companii) să limiteze investiţiile în stocuri. În aceste condiţii, pentru noi, dar şi pentru întreaga industrie de curierat, perioada următoare aduce câteva provocări importante.“
Prima astfel de provocare este capacitatea de a gestiona businessul fără posibilitatea de a previziona ce urmează, deoarece, în momentul de faţă, este încă dificil de prognozat dacă volumele vor creşte sau vor scădea în perioada următoare.
„De aceea, este foarte important să planificăm alocarea de resurse în directă legătură cu volumele transportate, astfel încât să evităm risipa, dar să putem face faţă în continuare unui potenţial vârf. Limitarea stocurilor la retaileri generează de asemenea o provocare pentru noi, deoarece această situaţie va duce la o creştere a partidelor predictibile a fi transportate în sistem de curierat.“
FAN Courier deserveşte peste 50.000 de clienţi, majoritatea persoane juridice, cu ajutorul unei echipe formate din peste 6.850 de colaboratori şi a unei flote auto de peste 4.200 de autovehicule.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro