Fashion Days a încheiat anul trecut cu afaceri de peste 325 milioane lei, în creştere cu 30%, ritm pe care vrea să îl menţină şi în 2020

Autor: Roxana Rosu Postat la 28 ianuarie 2020 297 afişări

Retailerul online Fashion Days a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de peste 325 milioane lei, în creştere cu 30%, iar în ultimele şase luni din 2019 a trecut în premieră pe profit.

Fashion Days a încheiat anul trecut cu  afaceri de peste 325 milioane lei, în creştere cu 30%, ritm pe care vrea să îl menţină şi în 2020

Retailerul online Fashion Days a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de peste 325 milioane lei, în creştere cu 30%, iar în ultimele şase luni din 2019 a trecut în premieră pe profit.

Ţinta pentru 2020 a companiei este menţinerea ritmului de creştere, de peste 30%, şi consolidarea profitabilitaţii.

Clienţii sitelui au plasat peste 1,7 milioane comenzi în 2019, cu peste 20% mai multe decât în 2018, iar coşul mediu a păstrat, de asemenea, trendul pozitiv şi a ajuns la aproximativ 350 lei.

 „Îmbunătăţirea serviciilor de livrare şi stocul ofertant au dus la creşterea numărului de comenzi şi a valorii medii a coşului de cumpărături, un mix de elemente care a generat vânzări cu 30% mai mari faţă de 2018. Avem în portofoliu în jur de 400 de branduri şi gama de produse este extrem de largă, iar pentru anul care tocmai s-a încheiat tendinţa a fost de creştere a categoriei de articole sportive şi a interesului faţă de produsele premium, direcţie care ne-a ajutat serios la creşterea veniturilor”, a menţionat Robert Berza, General Manager Fashion Days.

Trendurile în materie de fashion au determinat o atenţie mai mare a clienţilor asupra categoriei de produse sportive, motiv pentru care aceasta a reprezentat  aproximativ 40% din stocul Fashion Days. Vânzările diviziei Sport au crescut cu 56% faţă de anul precedent.

Anul 2019 este şi anul în care Fashion Days şi-a schimbat strategia de achiziţie de branduri, gamele de top având acum o pondere mai mare în mixul de branduri comercializate. În acelaşi timp, Easybox a devenit opţiunea de livrare cea mai rapidă şi cu cea mai mare creştere, 25% dintre comenzile Fashion Days plasate în Bucureşti şi Ilfov fiind livrate în cele peste 130 de lockere.

Fashion Days este deţinut de Dante International, companie care administrează şi retailerul online eMAG. 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
crestere,
fashion,
branduri,
comenzi

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.