Ferrari, bătută de Lego în top 10 brand-uri
Brand finance, o companie de consultanţă din Londra, a făcut clasamentul celor mai preţioase brand-uri.
Top 500. Iar ultimul brand mare, ca să vă daţi seama cât de mari sunt companiile, e Christian Dior. Valoarea brand-ului (subiectul clasamentului) se calculează cu algortimi care iau multe variabile în calcul. E vorba de venituri, cheltuieli, notorietate, tradiţie, oportunităţi. E un fel de valoare de piaţă mai simplu-zis.
IATĂ AICI TOPUL CELOR MAI PUTERNICE BRAND-URI ŞI CÂT COSTĂ FIECARE
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro