Firma de catering SanaGout anunţă o creştere cu 20% a cifrei de afaceri
SanaGout a înregistrat în primele nouă luni ale anului o creştere cu 20% a cifrei de afaceri, pe fondul investiţiilor în abordarea unor noi nişe de piaţă şi în specializarea angajaţilor, şi estimează că va încheia anul cu un avans de până la 25%.
Lansată în 2008 de câţiva tineri pasionaţi de mâncare sănătoasă, compania sărbătoreşte în acest an 9 ani de activitate şi peste 10.000 de evenimente ”concept” organizate. Cu această ocazie, SanaGout a lansat un nou site şi un blog, unde oferă sfaturi şi sugestii despre organizarea unor mese şi evenimente speciale, cu hrană sănătoasă.
”În toţi aceşti ani, pe o piaţă foarte aglomerată şi cu perioade destul de dificile, am reuşit să ne păstrăm identitatea şi să oferim clienţilor experienţe culinare deosebite care aduc împreună preparate sănătoase şi aranjamente spectaculoase. De-a lungul timpului am gândit concepte de catering pentru mai mult de 10.000 de evenimente, de la întâlniri restrânse, de familie la conferinţe cu mii de invitaţi”, a continuat directorul general al SanaGout, Ana Alexandrescu.
SanaGout a demarat din 2015 un proces de regândire a strategiei si abordării pieţei, renunţând la elementele neproductive si activităţile ineficiente. Noua strategie dus într-o prima fază la o scădere dramatică a încasărilor, însă acum începem să vedem roadele- o creştere anuală de 20-25% a cifrei de afaceri, dar şi a portofoliului de clienti şi a marjei de profitabilitate.
”În 2008, am început să oferim prânzuri pentru corporatiştilor, am avut şi un magazin de desfacere în zona Dorobanţi, dar uşor ne-am reinventat, am renunţat la activităţile ineficiente şi acum ne focusăm pe noi nişe de piaţă: evenimente corporate, de poveste, care să impresioneze atât din punct de vedere vizual, cât şi ca mesaj, şi programe speciale pentru companiile care îşi doresc să crească productivitatea angajaţilor”, declară directorul general al SanaGout, Ana Alexandrescu.
În ultimii ani, companiile caută metode tot mai inovatoare de a-şi fideliza angajaţii, iar sfaturile de nutriţie şi mâncarea sănătoasă s-au dovedit de succes.
”Pornind de la nevoia companiilor de a găsi modalităţi de fidelizare a angajaţilor şi de la principiul că eşti ceea ce mănânci, am creat programe pe partea de healthy food, foarte apreciate de clienţi şi angajaţii acestora. Un astfel de program SanaGout durează minim 3 săptămâni si presupune fie lucrul cu un nutriţionist , fie cu un antrenor de fitness, plus un meniu personalizat, în funcţie de obiectivele companiei pentru fiecare angajat în parte. ”, explică Ana Alexandrescu.
În cei nouă ani de activitate, pentru a-şi menţine standardele şi succesul, compania a investit circa 500.000 euro în echipamente, personal şi ingrediente de calitate.
”Ca să ajungem aici, am investit temeinic în specializare echipei, care creează atât preparate, cât şi experienţe culinare excepţionale prin calitate, sofisticare şi detalii inedite, în echipamente de ultimă generaţi şi ingrediente de calitate şi în imagine. Mizăm în continuare pe nişele de piaţă pe care le-am identificat şi estimăm o creştere a cifrei de afaceri de până la 25% şi in acest an”, a arătat directorul SanaGout.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro