Ford România: Infrastructura este principalul dezavantaj competitiv al României
Principalul dezavantaj competitiv al României este infrastructura atunci când vine vorba despre factori regionali în privinţa pieţei noastre auto, a declarat, marţi, Ian Pearson, directorul Ford România.
“Dacă în trecut exista un top 5 al celor mai buni producători auto, acum există mii de piaţa auto globală. De aceea, atunci când vorba despre factori regionali, este clar că principalul dezavantaj competitiv al Româniai este infrastructura. La operaţiunile noastre de la Ford, majoritatea pieselor sunt aduse din străinătate şi majoritatea maşinilor pe care le avem sunt trimise în afară, deci folosim infrstructura. Astfel, costul pentru acest transport este un dezavantaj pentru România”, a spus Pearson.
Potrivit acestuia, în viitor, totul se va rezuma la cerinţele clienţilor: “Totul se va rezuma la ceea ce vor clienţii, chiar dacă dorinţele lor sunt diferite faţă de ceea ce vrem noi. Am produs maşini până acum pe care le-am impus clienţilor şi uneori nu am obţinut profit. Acum, clienţii nu mai sunt doar oameni care vor să fie presaţi să cumpere ceva. Vor să aleagă ce să cumpere, ştiu ce vor. Totodată, clienţii nu mai sunt doar persoane fizice, ci şi oraşe, care ne anunţă că vor maşini cu emii 0”.
Ian Perason a anunţat că Ford vrea să transforme “Ford Motor Company” în “Ford Mobility Company”.
“Vrem să devenim Ford Mobility Company, adică o companie de mobilitate. Să nu vorbim numai de maşini sau camioane, ci şi de biciclete, scutere electronice şi altele. Trebuie să acceptăm toate schimbările”, a spus el.
Directorul Ford a preconizat că, în viitor, nu va mai fi vorba despre proprietatea individuală pe piaţa auto.
“Nu va mai fi vorba despre proprietatea individuală. Costul maşinilor va creştere ca urmare a tehnologiei care se reflectă în piaţa auto. Dacă stăm şi ne gândim, cât de mult ne folosim maşini în 24 de ore? În cea mai mare parte a timpului maşina este parcată, iar, pe viitor, trebuie să găsim o modalitate inteligentă pentru a folosi vehiculele de transport şi acest lucru înseamnă folosirea lor în comun”, a afirmat Pearson.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro