Fostul magazin real din Ploieşti, redeschis sub brandul Auchan
Auchan România a inaugurat, vineri, la Ploieşti, un nou magazin preluat de la grupul Metro, care a funcţionat sub brandul real, acesta fiind al optulea dintre cele 20 de magazine preluate de la grupul Metro deschis sub marca Auchan, în care s-au investit aproximativ două milioane de euro.
Fostul hypermarket real Ploieşti, închis în ultimele zece zile, a fost inaugurat, vineri, sub brandul Auchan, magazinul urmând să fie redeschis publicului sâmbătă. Magazinul Auchan din Ploieşti este al optulea din totalul de 20 de hypermarket-uri preluate de grupul Auchan de la Metro Group în cadrul unei tranzacţii care a început în 2012 şi a fost finalizată în septembrie 2013.
Directorul de marketing al Auchan România, Tiberiu Dăneţiu, a declarat vineri, la Ploieşti, că după finalizarea tranzacţiei Auchan - Metro Group, în septembrie anul trecut, şapte magazine au fost remodelate sub marca Auchan, în cursul acestui an celelalte 13 urmând a fi redeschise sub brandul grupului francez.
"Avem programate câte trei deschideri de magazine pe lună. Timpul mediu de închidere l-am redus anul acesta şi e în jur de 10-11 zile. După Ploieşti urmează Timişoara Sud, Baia Mare şi Bucureşti Berceni", a afirmat el.
Potrivit acestuia, toţi angajaţii magazinului real (170) au fost păstraţi şi, în plus, au fost angajate alte aproximativ 100 de persoane.
Unitatea are o suprafaţă de vânzare netă de 7.800 metri pătraţi, 824 locuri de parcare, 35 de case de marcat şi o gamă de aproximativ 50.000 de produse alimentare şi nealimentare.
În România, grupul Auchan are 31 de magazine deschise şi alte două în construcţie, trei platforme logistice şi 10.125 de angajaţi.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro