Francezii de la Carrefour se aliază cu britanicii de la Tesco în lupta cu nemţii de la Kaufland, Lidl şi Metro
Retailerul francez Carrefour împreună cu gigantul britanic Tesco au anunţat astăzi că plănuiesc să formeze o alianţă pe termen lung, în încercarea de a reduce costurile şi de a câştiga cote de piaţă, potrivit CNBC.
Deal-ul face parte din cea mai recentă serie de parteneriate a industriei europene de retail – industrie ce se confruntă cu asaltul Amazon asupra sectorului de retail din ultimii ani.
Alianţa va acoperi o serie de relaţii strategice care implică lanţurile globale de furnizori, transmite Carrefour într-o declaraţie puplică.
Carrefour, cel mai mare retailer din Europa, a anunţat în luna ianuarie că va reduce costurile şi personalul, în încercarea de a-şi spori profiturile pentru a domina rivalii de pe plan local în cursa pentru mediul digital.
„Lucrând împreună şi aducând cea mai bună expertiză comună, vom putea să ne servim clienţii mai bine, îmbunătăţind capacitatea lor de a alege calitate şi valoare”, spune Dave Lewis, CEO al Tesco.
Alexandre Bompard, CEO al Carrefour, spune că alianţa va combina expertiza de cumpărare a celor doi lideri globali, va aduce o acoperire geografică sporită şi strategii comune.
Tesco este cel mai mare lanţ de supermarketuri din Marea Britanie cu vânzări anuale de 57,7 miliarde de euro pe anul trecut, în timp ce Carrefour este cel mai mare retailer din Europa şi a înregistrat vânzări de 88 de miliarde de euro. Brazilia este a doua cea mai mare piaţă a Carrefour după Franţa.
Pe piaţa din Europa, cele două lanţuri de retail concurează cu grupurile Schwarz – Lidl, Kaufland, Rewe şi Edeka – respectiv Metro – Aldi, Metro Cash & Carry şi Media Markt.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro