Gigantul francez Carrefour contactează consultanţi şi se pregăteşte să-şi vândă businessul din China
Retailerul francez Carrefour cântăreşte situaţia businessului din China şi ia în calcul chiar şi un posibil exit din piaţă prin vânzare, ceea ce i-ar pune pe francezi lângă celelalte companii care au luat decizia de a ieşi din ţară în ultimii ani, potrivit surselor citate de Bloomberg.
Gigantul francez din retail lucrează deja cu un consultant şi a început să caute potenţiali cumpărători, potrivit surselor.
Carrefour ar putea cere circa 1 miliard de dolari pentru businessul din China, deşi ar putea vinde doar o participaţie. Nu este prea târziu pentru francezi să renunţe la planurile de vânzare cu totul, încât nu a fost luată nicio decizie finală.
O purtătoare de cuvânt din partea Carrefour a declarat că vânzarea businessului din China „nu este pe agendă”.
Mai multe grupuri multinaţionale ies parţial sau total din China pe fondul încetinirii creşterii consumului. Reorientarea consumatorilor către comerţul online a oprit expansiunea retailului în a doua cea mai mare economie din lume.
Dacă se hotărăşte să vândă, Carrefour se alătură retailerului german Metro, care renunţă de asemenea la o mare parte din businessul din China.
Cifra de afaceri netă a businessului din China a scăzut cu circa 10% anul trecut, la 3,6 miliarde euro, potrivit raportului annual al companiei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro