Google şi Facebook controlează peste 75% din piaţa de publicitate pe dispozitive mobile
În ultimii doi ani, Google şi Facebook şi-au întărit poziţiile pe piaţa de publicitate pe dispozitive mobile, ajungând să deţină în 2013, împreună, 75,2% din spaţiile disponibile.
În 2014, analiştii se aşteaptă ca Google să deţină un segment de piaţă egal cu cel al tuturor competitorilor puşi la un loc, relatează BusinessInsider.com. Principalele cinci zone de afaceri care se promovează pe Google sunt următoarele: finanţe şi asigurări, retail şi magazine online, turism, resurse umane şi educaţie şi produsele electronice.
Facebook are o valoare de piaţă estimată la 134 miliarde dolari. Reţeaua de socializare are 1.2 miliarde de utilizatori activi, din care peste 900 de milioane accesează Facebook de pe dispozitive mobile.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro