Grupul de training şi consultanţă Ascendis a încheiat 2019 cu afaceri de 9,4 mil.euro, în creştere cu 9%, şi vrea să treacă pragul de 10 mil.euro în 2020
Grupul de training şi consultanţă Ascendis a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri cumulată de 9,4 milioane de euro, în creştere cu 9%, evoluţie susţinută şi de deschiderea şi dezvoltarea birourilor din Belgrad, Kiev şi Chişinău.
Grupul de training şi consultanţă Ascendis a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri cumulată de 9,4 milioane de euro, în creştere cu 9%, evoluţie susţinută şi de deschiderea şi dezvoltarea birourilor din Belgrad, Kiev şi Chişinău.
Anul trecut, 20.000 de angajaţi ai companiilor din România au participat la programele de training ale Ascendis, un număr similar cu cel din 2018.
„Creşterea veniturilor a venit ca urmare a investiţiilor pe care le-am făcut în ultimii ani: deschiderea şi dezvoltarea birourilor Ascendis din Belgrad, Kiev şi Chişinău, maturizarea Code of Talent – platforma noastră de microlearning, extinderea Smart Experience – oferta noastră de well-being şi cadouri-experienţă – şi Ideologiq, agenţia de marketing digital din grup. Businessul de training a rămas constant, repetând performanţele din 2018, cel mai bun din istoria Ascendis. Pentru 2020 ne propunem să trecem pragul de 10 milioane euro. Ar fi o reuşită la care abia îndrăzneam să visăm cu trei ani în urmă”, a declarat Andrei Goşu, Managing Partner în cadrul Ascendis.
El se aşteaptă ca birourile din Belgrad şi Kiev să genereze o creştere importantă a businessului în 2020.
Anul trecut, cele mai solicitate programe de instruire pentru angajaţi au fost simulările de business pentru dezvoltarea competenţelor de leadership.
De asemenea, au crescut mult cererile de instruire pe subiecte mai tehnice, cum ar fi Lean Six Sigma (o metodă prin care echipele îmbunătăţesc procese în companii), Agile Management (o metodă de management care favorizează schimbarea) şi inovare (Ascendis lansând anul trecut o divizie nouă, X by Ascendis, care implementează programe de inovaţie în corporaţii, de la sesiuni de inspiraţie şi generare de proiecte până la incubatoare de inovaţie).
„Companiile sunt foarte atente la starea de bine a angajaţilor, pentru că atmosfera de lucru le influenţează în mod direct rezultatele financiare. Sesiunile de training şi coaching, programele de team building şi evenimentele interne sunt câteva din instrumentele pe care un manager le are la dispoziţie pentru a crea climat organizaţional relaxat şi productiv”.
Grupul Ascendis este format din companiile Ascendis Consulting (training, team building şi evenimente corporate, consultanţă, servicii de evaluare, coaching, studii de piaţă), Code of Talent (programe de microlearning în parteneriat cu compania Co-Factor), Smart Experience (servicii de well-being) şi Ideologiq (marketing digital).
Înfiinţată în urmă cu 23 de ani, compania are în prezent linii de business în training, coaching, consultanţă, team building, microlearning, certificări HR şi LSS, well-being şi marketing digital. Ascendis are o echipă de 100 de persoane (consultanţi, traineri, colaboratori şi angajaţi din echipa de suport).
Grupul Ascendis este deţinut de patru parteneri români, Florin Rădulescu, Marius Opriş, Sorin Păun şi Andrei Goşu, care deţin fiecare câte 25% din acţiuni.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro