Grupul românesc Le Manoir, venituri de peste 5,5 milioane de euro în 2018
Grupul românesc Le Manoir a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de peste 5,5 milioane de euro, în creştere cu 15% comparativ cu anul anterior.
Companiile deţinute de către Cristian şi Maria Preotu includ divizia de importuri şi distribuţie business-to- business Le Manoir, specializată în produse gastronomice premium şi băuturi fine, patru magazine Comtesse du Barry (trei în Bucureşti şi unul în Cluj, operat printr-un partener), două magazine de îmbrăcăminte, sub brandul franţuzesc Petit Bateau şi restaurantele Relais & Châteaux Le Bistrot Français, Corto Maltese, SushiRoom, La Vinuri şi Bistro Ateneu din Capitală.
În ceea ce priveşte zona de HoReCa, portofoliul Le Manoir s-a extins anul trecut în luna septembrie cu un local mediteranean, Corto Maltese, în zona Floreasca; de asemenea, restaurantul SushiRoom, de pe strada Episcopiei a fost relocat, urmând să fie redeschis în martie 2019, în Piaţa Dorobanţi, în locaţia respectivă fiind inaugurat un nou proiect - Bistro Ateneu, un local cu bucătărie românească modern.
Pentru grupul românesc, 2018 a marcat şi demararea, în luna decembrie, a operaţiunilor de distribuţie de vinuri româneşti în Franţa, noua divizie fiind lansată în cadrul unui eveniment ce a avut loc la Ambasada Română la Paris, de la Hôtel de Béhague.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro