H&M vine pe Lipscani din toamnă în clădirea lui Cocoş Jr.
În fiecare seară, în această zonă din Bucureşti se cheltuiesc aproape jumătate de milion de euro. H&M România, care la doi ani de la intrarea pe piaţa locală a devenit divizia cu cea mai explozivă creştere, depăşind Singapore, cu vânzări anuale de 74 mil. euro, va deschide un magazin în cel mai important vad comercial din capitală.
Grupul suedez H&M, care la doar doi ani de la intrarea pe piaţa locală a ajuns la o reţea de 23 de magazine şi vânzări de 74 milioane de euro în anul fiscal 2012, va deschide în toamnă un magazin de îmbrăcăminte pe strada Lipscani din centrul Capitalei, au declarat pentru ZF surse din piaţa de retail. Magazinul va fi situat într-o clădire deţinută de o firmă controlată de Alin Cocoş (25 de ani), fiul lui Dorin Cocoş, soţul Elenei Udrea. Astfel, potrivit datelor din piaţă, Cocoş a ajuns la un acord cu suedezii pentru închirierea clădirii cu o suprafaţă de circa 1.800 de metri pătraţi, aflată în construcţie la adresa Lipscani 30-34, în mijlocul celei mai efervescente zone comerciale din Bucureşti. "Magazinul H&M ar putea fi deschis în septembrie", afirmă sursele ZF. Pe Lipscani şi în tot centrul istoric, în ultimii trei-patru ani au fost deschise peste 150 de cafenele şi restaurante, dar jucătorii din retail afirmă că pentru a deveni o destinaţie cu adevărat interesantă zona ar trebui să atragă şi marile lanţuri comerciale. Alin Cocoş nu a putut fi contactat până la închiderea ediţiei, în timp ce reprezentanţii H&M nu au comentat informaţiile.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro