Ideea care i-a venit unui tânăr după ce a observat ce beau invitaţii la nunta sa. Acum a transformat-o într-o adevărată afacere

Autor: Alina Mihai Postat la 06 noiembrie 2017 171 afişări

Un tânăr din Sebeş a dezvoltat o afacere după propria sa nuntă, unde a observat că invitaţii au băut mult sirop de soc adus de el şi nu s-au atins de alte sucuri, transmite corespondentul Mediafax.

Ideea care i-a venit unui tânăr după ce a observat ce beau invitaţii la nunta sa. Acum a transformat-o într-o adevărată afacere

”Ideea afacerii mele, cu sirop de soc, s-a născut după propria mea nuntă. Am vorbit cu şeful de sală: <Uite, am un sirop bun, răcoritor, de vară>. A strâmbat puţin din nas că nu vrea consumabile din afară, dar şi-a dat seama că nu e carne, ceva perisabil, şi a acceptat. Am văzut că a mers trăsnet. După ce s-a terminat nunta, am vorbit cu el, şi mi-a zis că s-au vândut peste 300 de litri de sirop de soc cu apă, per total, ca băutură răcoritoare. Concentraţie vreo 60 de litri. La 2-3 zile după ce am înapoiat sucurile de la depozitul de la care le-am luat, băiatul mi-a făcut calculul să-i plătesc ce s-a consumat. Şi zice: <Bă, tu de câte persoane ai avut nunta?> S-a consumat extrem de puţin suc acidulat, circa 60 de sticle din socoteala pe care a făcut-o el. Eu am avut nuntă mare, peste 600 de persoane, iar din socoteala mea şi a lui a reieşit că au fost mese care nu s-au atins de sticlele de suc acidulat şi au băut doar sirop. De aici mi-a picat fisa, am zis hai să fac ceva”, a spus Mircea Matei.

CITEŞTE CONTINUAREA ARTICOLULUI AICI 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
nunta,
afaceri,
soc,
TANAR,
AFACERI

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.