IKEA a obţinut certificatul de urbanism pentru al doilea magazin, din Pallady, şi urmează PUZ-ul
IKEA România a obţinut certificatul de urbanism pentru terenul pe care l-a achiziţionat în iunie pe bulevardul Theodor Pallady pentru a deschide al doilea magazin pe piaţa locală, urmând să depună documentaţia pentru planul urbanistic zonal, a declarat Mircea Oprişan, retail managerul companiei.
"Am obţinut certificatul de urbanism, mai mult de atât nu pot spune, urmează planul urbanistic zonal şi certificarea de construcţie. Sigur magazinul va avea aceeaşi categorie de produse ca şi aici (magazinul din Băneasa - n.r.)", a afirmat Oprişan miercuri într-o conferinţă de presă, întrebat în ce stadiu se află IKEA în ceea ce priveşte cel de-al doilea magazin.
El nu a dat alte detalii despre când va începe construcţia sau când va fi deschis magazinul.
Reprezentanţii IKEA spun însă că perioada pentru construcţie, de la momentul când sunt gata toate actele, poate dura între 12 şi 18 luni.
Retailerul suedez de mobilă şi decoraţiuni a anunţat în iunie achiziţia unui teren de circa 13,7 hectare, în sectorul 3, pe bulevardul Theodor Pallady nr 57, pe care va construi cel de-al doilea magazin din România, primul fiind deschis în 2007 în Băneasa, însă până în 2010 a funcţionat ca franciză.
Pe bulevardul Pallady mai sunt prezenţi retaileri precum Dedeman, Auchan, Metrpo, Decathlon sau Jumbo.
IKEA a lansat miercuri catalogul pentru perioada septembrie 2015 - august 2016, care are 328 de pagini, urmând ca în perioada 17 august - 6 septembrie să fie distribuite 930.000 de exemplare în locuinţele din Bucureşti, Piteşti, Ploieşti şi împrejurimi.
Cheltuielile cu catalogul reprezintă cea mai mare parte din bugetul de marketing al retailerului, de 1,3 milioane euro.
O treime dintre produsele care se vor regăsi în catalog au fost nou introduse, iar compania a redus preţurile pentru 320 de produse, cu până la 20%. Catalogul 2016 pune accentul pe zona de bucătărie şi activităţile din jurul acesteia.
Potrivit unui studiu realizat printr-un chestionar online, în perioada 20 mai - 9 iunie, la care au răspuns circa 1.000 de persoane cu vârsta între 18 şi 60 de ani, doar 22% dintre bucureşteni gătesc acasă în timpul săptămânii, iar peste jumătate dintre ei spun că timpul este principalul motiv pentru care ajung să renunţe la gătit.
Deşi 75% dintre participanţi declară că se bucură atunci când gătesc alături de familie şi prieteni, doar aproape un sfert îşi pregătesc mesele împreună.
Totodată, 74% dintre bucureşteni sunt curioşi să testeze noi feluri de mâncare. Bucureştenii care spun că au fost pretenţioşi cu mâncarea în copilărie se plasează cu 9% peste media indicată în sondaj pe locuitorii altor capitale.
Şapte din zece locuitori ai Capitalei folosesc telefoane mobile sau tablete în timpul mesei, dar 52% nu se simt bine atunci când altcineva foloseşte telefonul la masă.
De asemenea, unul din doi părinţi crede că este important să implice copiii în activităţile din bucătărie şi pentru 43% dintre respondenţi copiii au un cuvânt de spus în alegerea felurilor de mâncare.
Magazinul din Băneasa a avut vânzări de 468,4 milioane lei (106 milioane euro) în anul de catalog 2014, cuprins între septembrie 2013 şi august 2014, în creştere cu 6,45% faţă de anul anterior. Magazinul a fost vizitat de 3,23 milioane clienţi, aceştia achiziţionând 13,2 milioane de produse.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro