IKEA modifică strategia, intrând şi pe segmentul comerţului online

Postat la 10 octombrie 2017 217 afişări

Compania Ikea a dispus modificarea în mod radical a strategiei de vânzări pentru a face faţă concurenţei din mediul online, lansând un proiect-pilot de a vinde mobilă prezentată prin site-uri de comerţ electronic, pe fondul diminuării numărului de clienţi, scrie Financial Times.

IKEA modifică strategia, intrând şi pe segmentul comerţului online

Torbjörn Lööf, directorul Inter Ikea, a declarat că decizia de a colabora cu grupuri online de retail este parte a unui amplu plan de restructurare, care include şi trecerea la noi tipuri de magazine, situate în centrele oraşelor. Printre companiile online cu care ar putea colabora Ikea s-ar putea număra Amazon şi Alibaba, deşi Torbjörn Lööf a refuzat să dezvăluie vreun nume.

"Este vorba de cea mai mare evoluţie în modul în care clienţii interacţionează cu Ikea de la crearea conceptului", a explicat Torbjörn Lööf pentru Financial Times.

Proiectul prezentat de Lööf intervine pe fondul crizei fără precedent din domeniul retail. Unele dintre cele mai mari companii din lume - inclusiv Sears şi Toys ‘R’ Us - au ajuns în pragul falimentului, iar vânzările a numeroase malluri din Statele Unite au scăzut puternic din cauza trecerii clienţilor în mediul online.

Citiţi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.