In plina criza, Philips lanseaza un LCD de 4.000 de euro

Postat la 22 septembrie 2009 31 afişări

Compania Philips lanseaza primul televizor din lume cu un format propriu ecranelor de cinematograf. Managerii Philips sunt optimisti si spun ca, pe timp de criza, oamenii vor economisi pentru a petrece o experienta placuta in propria casa.

Televizoarele LCD clasice 16:9 pierd perspectiva filmarii initiale, prin aparitia de benzi negre in partea de sus şi cea de jos a ecranului, insa noul produs al Philips depaseste aceste probleme si reda filmele in formatul lor original, pe ecranul Full-HD de 56" pentru a oferi privitorilor o experienta vizuala captivanta, fara compromisuri. Pentru inceput, 21:9 va fi comercializat in retelele de magazine Altex si Domo, intrucat "produsele au un regim special si nu vor sta in raft ca cele obisnuite", afirma Ilona Ciausoiu, Country Manager Philips Romania. Produsul va fi promovat de catre Philips impreuna cu cei doi retaileri, urmand ca, pe viitor, sa se extinda si pe segmentele hypermarket si cash&carry. Potrivit mangerului Philips, noul LCD este un produs premium si se adreseaza iubitorilor de film: "Se adreseaza cinefililor in primul rand. Acelora dintre noi care sunt interesati de cele mai noi tehnologii, care vor sa vada un film la adevarata lui valoare, asa cum a fost gandit, conceput si filmat de regizori". Pretul de pornire va fi de 16.999 RON (aproape 4.000 de euro).

Lansare in criza

Desi lansarea vine in plina criza, iar produsul reprezinta varf de tehnologie, Ilona Ceausoiu se arata optimista: "Mergem pe o ipoteza pe care noi o credem cea reala. Omul renunta la restaurante, la acele iesiri care erau costisitoare la randul lor, si isi petrece mai mult timp acasa. Astfel, doreste sa aiba in propria casa un ambient ca la cinematograf, sa poata sta cu prietenii nu la o terasa, nu la un bar, ci in propriul camin." Reprezentantii Philips sustin ca vanzarile produselor de varf ale Philips nu au fost foarte mult afectate, o scadere s-a resimtit insa pe segmentul produselor de mare masa, de volum.

Cinema 21:9 este unul din cele mai rapide LCD-uri disponibile in lume la ora actuala, cu o rata de refresh de numai 1 ms, astfel ca cea mai rapida actiune de pe ecran va fi vizualizata in mod real si natural. Calitatea imaginii este imbunatatita si cu ajutorul Perfect Natural Motion care asigura deplasarea naturala a obiectelor in miscare pe ecran, eliminand astfel decalajele de imagine ale altor televizoare LCD. Produsul nu va avea concurenta pe piata interna cel putin in urmatoarele sase luni.

Avand sediul central in Olanda, Philips are aproximativ 116.000 de angajati in peste 60 de tari. Cu vanzari de 26 miliarde Euro in 2008, compania este lider pe piata televizoarelor cu ecran plat, produselor de barbierit electrice si de ingrijire corporala, produselor portabile de divertisment si ingrijire a sanatatii bucale.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Philips,
21:9,
lansare,
criza,
Ilona Ciausoiu
/actualitate/in-plina-criza-philips-lanseaza-un-lcd-de-4-000-de-euro-4920502
4920502
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.