În urma unei investiţii de 1 milion de lei, Lem’s deschide un nou showroom în Alba Iulia
Lemet, unul dintre cei mai mari producători de mobilă la nivel naţional, a deschis recent un nou magazin Lem’s în Alba Iulia. Magazinul se află pe bulevardul Ferdinand, vizavi de gară, are o suprafaţă de 600 de mp de showroom iar investiţia necesară pentru a fost de 1 milion de lei.
Lem’s este prezent în Capitală cu şase magazine, dintre care patru sunt proprii şi două în franciză, iar suprafaţa totală de vânzare din Bucureşti are peste 6000 de mp. Cel mai mare este magazinul Lem’s din Vulcan Value Center, care se întinde pe două nivele şi măsoară 2000 de mp. Investiţiile în magazinele Lem’s din Capitală depăşesc 10 milioane de lei doar în ultimii ani. Restul ţări rămâne însă la fel de interesant, politica de extindere a reţelei luând în considerare urbanul mijlociu şi mic. Exemple în acest sens sunt oraşe ca Videle sau Rovinari.
„Fie că e vorba de cele 6 magazine din Bucureşti sau celelalte 80 de magazine magazine Lem’s din România, toate trebuie să se întindă pe suprafeţe mari, necesare pentru expunerea întregii game de de mobilier a Lemet. Din 2009 şi până în prezent oferta Lem’s a crescut de la aproximativ 900 de corpuri de mobilier, la peste 10.000,” declară Adrian Rizea, director comercial Lem’s.
În primele 6 luni din 2015, investiţiile Lemet în reţeaua de magazine Lem’s se ridică la peste 5,5 milioane de lei. Cu magazinul din Alba Iulia, reţeaua Lem’s ajunge la o suprafaţă totală de retail, la nivelul întregii ţări, de aproximativ 70.000 de mp.
„Creşterile constante pe care Lem’s le-a înregistrat în anii din urmă sunt datorate investiţiilor în reţea, dar şi investiţiilor în inovaţie. În industria mobilei, inovaţia înseamnă tehnologii şi utilaje, materiale, design şi, în final, produse de mobilier cu valoare adăugată mare”, declară Alexandru Rizea, director general Lemet.
Lem’s are în ofertă un plan de achiziţie cu carduri sau prin creditare, partenerii Lem’s fiind UniCredit Consumer Financing IFN prin finanţare a produselor direct în magazine, băncile Raiffeisen şi Transilvania. Acest tip de finanţare ocupă aproximativ 10 procente din business-ul Lem’s. Până pe 30 august, magazinele Lem’s propun clienţilor reduceri de până la 40% la toate gamele de produse.
Compania Lemet a dezvoltat brandul de magazine Lem’s pentru desfacerea produselor sale. În prezent reţeaua Lem’s are cea mai mare acoperire la nivel naţional, peste 70.000 mp de retail amenajaţi în aproape toate judeţele ţării. Pe platforma Lemet de la Brebu (Prahova) şi în reţeaua naţională de magazine Lem’s activează peste 1.350 de angajaţi.
Fabrica Lemet din Brebu a fost înfiinţată în 1991, în prezent halele de producţie şi depozitare acoperă o suprafaţă de peste 36.000 mp. Capacitatea actuală anuală de prelucrare a fabricilor de mobilă Lemet este de aproximativ 3.500.000 de panouri tip PAL. Liniile de producţie sunt complet automatizate, bazându-se pe cele mai noi tehnologii existente la nivel mondial.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro