„În următorii cinci ani exportul ceasurilor elveţiene în România se va dubla”- Adrian Bosshard, preşedintele Certina
Cu ocazia aniversării a 125 de ani de istorie Certina şI a relansării identităţii brandului elveţian, în România a fost prezent recent Adrian Bosshard, preşedintele Certina. Pe lângă prezentarea noilor modele sport DS Eagle, CEO-ul a estimat că în următorii cinci ani românii îşI vor schimba gusturile de la ceasuri clasice spre modele mai dinamice, iar exportul de ceasuri elveţiene în ţară se va dubla.
„Românilor le plac ceasurile clasice însă suntem în plină globalizare şi e nevoie de adaptare şi dinamică, aşa că sigur se vor găsi cumpărători şi pentru modele precum DS Eagle”, a spus CEO-ul despre gusturile românilor şi noile modele de ceasuri Certina, ce se găsesc din luna iunie şi în Bucureşti, în magazinele Kultho, Splend’or şi B&B Collection.
Printre puţinele companii din industria orologeră elveţiană care a produs ceasuri de-a lungul întregii sale istorii, Certina a continuat producţia chiar şi pe durata celor două războaie şi a “crizei ceasurilor” din anii ’80. Mulţumită lansării colecţiei DS-1, prevăzută cu conceptul unic “Double Security”, în 1960, şi a expediţiilor care au urmat, precum şi asocierii cu universul sporturilor cu motor, Certina a fost un brand elveţian sport încă din 1995.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro