În ziua de Black Friday, eMAG a înregistrat comenzi de 460 milioane de lei şi 55.000 de clienţi noi
Ziua de Black Friday a adus 9,5 milioane de vizite pe site-ul eMAG şi produse comandate în valoare de 460 de milioane lei, reprezentând o creştere de 28% raportată la ediţia de anul trecut.
„De Black Friday, comerţul online depăşeşte comerţul tradiţional, iar ediţia din acest an ne-a întrecut aşteptările din punctul de vedere al vânzărilor. Creşterea încrederii în comerţul online şi în eMAG este rezultatul serviciilor îmbunătăţite constant, al transparenţei aduse de mediul online, al diversităţii de produse ce pot fi cumpărate şi al preţurilor mai bune faţă de retailul tradiţional. Acestea sunt cele patru direcţii pe care, la eMAG, ne concentrăm pentru a face comerţul online accesibil oricui”, a spus Iulian Stanciu, CEO eMAG.
Pe lângă produsele electronice, IT şi electrocasnice, românii au cumpărat şi produse de sezon, precum: freze de zăpadă, lopeţi, anvelope de iarnă, aeroterme, ghete şi bocanci, dar şi tigăi, mingi, detergent, instalaţii de brad sau jucării.
34% dintre comenzi au fost plătite online cu un card bancar, iar procentul este pe un trend ascendent, confirmând încrederea tot mai mare pe care românii o au în această metodă de plată simplă, sigură şi rapidă.
Pe data de 16 noiembrie, produse în valoare de 6,3 mil. lei au fost achitate prin intermediul cardului de cumpărături eMAG-Raiffeisen, iar în ziua de Black Friday peste 5.000 de oameni au solicitat emiterea unui card de cumpărături eMAG-Raiffeisen.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro